בראיון שעשתה דנה ויס במוצ"ש עם אורלי רביבו לרגל הסדרה “אלף", סיפרה רביבו, א' מבית הנשיא, עד כמה היא שונאת את משה קצב וכך גם את חברו הטוב, המוציא והמביא ששירת אותו לטענתה, אורי יואלי.

אורלי רביבו, עד כדי כך את מתעבת אותו?
“כן, ממש. הוא האיש שבגללו הכל התחיל, במובן של לפנות אליי בצורה בוטה וישירה ולהציע לי הצעה מגונה וסוטה. אם יש לו נכדות או בנות, אני לא מאחלת להן להיפגש עם אדם כמוהו. אני בהחלט מאחלת לו שלא תישאר מחלה בעולם שלא תיפול עליו. כך גם לכל אלו שייצגו אותו בבית המשפט ובתקשורת. אנשים שהחברה צריכה לשים על המצח שלהם אות קין. גם עורכי הדין, יועצי התקשורת הדורסניים, שצריך להוקיע מכל מסך ושידור בטלוויזיה ומהחברה בכלל. לא לתת להם פרנסה ולא לתת להם במה. אנשים שבכלל לא הכירו אותי, אבל השתלחו בי בכל פלטפורמה אפשרית והעלילו עליי עלילות מזעזעות. אחד־אחד הם יקבלו את עונשם מהקדוש ברוך הוא".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אורלי רביבו (צילום: פרטי)
אורלי רביבו (צילום: פרטי)

לא תסלחי לעולם.
“שימי לב שכולם גברים. מה זה אומר על החברה שלנו? זו תפיסה מעוותת, פרימיטיבית ושוביניסטית. זה אומר שהחינוך כאן לקוי ברמות קשות".

אודליה כרמון, שעל פי ספרה נכתבה הסדרה, קיבלת ריקושטים מיואלי?
“מעולם לא פגשתי את אורי יואלי, איני יודעת כלל במי מדובר. הדמות של אבינועם בסדרה פיקטיבית. היא סך היועצים הפוליטיים שעבדתי איתם, כל הנבלות. מאז יצאה הסדרה קיבלתי עשרות טלפונים שנקבו בשלל שמות שזיהו אנשים בדמותו של אבינועם. זה רק מעיד עד כמה לצערנו הוא דמות מצויה בפוליטיקה הישראלית".

שלום אורי יואלי, ראית את הראיון אצל דנה ויס או את הסדרה?
“לא".

אני מניחה ששמעת מה חושבת עליך אורלי רביבו.
“ליאורה גבירתי, לא ראיתי ולא מעוניין להגיב. שיהיה לך יום טוב".

שלום למשה קצב, זה בקשר לסדרה “אלף".
“שלום. תודה לך".

בצהרי שישי האחרון, באולם החדש של אלירן ברדוגו והשף גולן גורפינקל - L1 TLV, חגגה עו"ד רחל תורג'מן בת מצווה לבתה הבכורה זוהרה. לאירוע היוקרתי הגיע תמהיל של אנשי עסקים, עורכי דין, אנשי תקשורת, ח"כים ושרים רבים. בין השמות: אלי אלעזרא, שופט ביהמ"ש העליון בדימוס חנן מלצר, שופט ביהמ"ש העליון חאלד כאבוב, השרים מיקי זוהר, גילה גמליאל, עידית סילמן, ח"כ בועז ביסמוט, וגם איילת שקד, יוסי בר מוחא, יהודה ויינשטיין ואמנון אברמוביץ'.

ליבי, זוהרה ורחל תורג׳מן (צילום: דרור מוטולה)
ליבי, זוהרה ורחל תורג׳מן (צילום: דרור מוטולה)

חמישי שעבר: בכירי רשת ניין ווסט הצפינו לקריות, לרגל השקה חגיגית של סניף הדגל של הרשת, שנפתח בהשקעה של חצי מיליון שקל. לאירוע הגיע גם גיא קרן, מנכ"ל עופר קריון, שנהנה ממינגלינג אופנתי, טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט והשקת קולקציית קיץ 2023.

 גיא קרן מנכל עופר הקריון ואלמוג שרעבי (צילום: אסף לוי)
גיא קרן מנכל עופר הקריון ואלמוג שרעבי (צילום: אסף לוי)