אתמול התייצבה ברבנות הכלה המוכרת לכל בית בישראל, מורן בן אסולין , אחרי חצי שנה של נישואים, והתגרשה סופית מבעלה. כעת היא חושפת מה הסיבה האמיתית לגירושים, משתפת האם היא מצטערת על הסרטון בחתונה שהפך לוויראלי והאם היא תזמין שוב את עומר אדם לחתונה הבאה שלה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מורן בן אסולין נשאלה מאיפה הכסף - והפתיעה: "מגיל 9 אני מחוץ לבית">>>

@sellcarsdeal #חתונתהשנה #מורןבןאסולין #עומראדם #קאיריזורט ♬ original sound - קונה רכבים קארס דיל ✅

איך את מרגישה יממה אחרי הגירושים?
"הכל בסדר, התגרשנו אתמול אבל אני מרגישה בסדר גמור, מתרכזת בעצמי בעשייה מוברכת בקליניקה המהממת שלי לטיפולי אסתטיקה בקרית גת".

לא נתתם הזדמנות בכלל לנישואים, את לא חושבת שוויתרתם מהר מדי?
"האמת שהשלמתי עם הגירושים עוד בתהליך, ניסינו הכל ולאחר מכן בחרנו לוותר יצאתי מזה מאוד שלמה, למדתי ,החכמתי, כל אדם שנכנס לחייך זה או שיעור או מתנה, במקרה הזה זה היה גם שיעור וגם מתנה, אני מודה על כל מה שקיבלתי ויצאתי לדרך חדשה".

מה קרה, למה זה לא עבד ביניכם?
"האמת שעברתי תקופה של דכאון עם עצמי, בעקבות ניתוח פלסטי שעשיתי באף ולא צלח, שבזכותו אגב פתחתי את הקליניקה שלי כדי שאף בחורה לא תעבור את מה שעברתי. אם אפשר למנוע טיפול קטן בהזרקה במקום לשכב במיטת הניתוחים. זה קרה לפני שנה וחצי ומאז עברתי סדרה של ניתוחים כדי לתקן, ברוך השם היום אני אחרי. אבל המצב הרגשי שלי והדיכאון השפיע על המערכת יחסים שלי עם בעלי, ועל עוד דברים בי שכבו, זה שפתאום הייתי במקום חלש ונמוך אבל לאט לאט התחזקתי ומשהו בקשר שלנו השתבש וכבר לא היה אותו הדבר בעקבות השינוי שעברתי".

מי בחר לעשות את הצעד ולהתגרש?
"זאת הייתה החלטה משותפת של שנינו. אני יודעת שדלת נסגרת נפתחות עוד עשר. לא בחרתי בזה סתם, גם ממקומות של חולשה צריך להסתכל על האמת בעיניים אם בחרתי להתגרש יש לזה סיבה טובה. כל אחד מאיתנו לקח  מהשני ארגז כלים והזוגיות והפרידה בסוף השתלמה לשנינו ואני מודה על הדרך ותוצאה הסופית".

זה נשמע טוב מדי, לא חווית שום אכזבה או כאב בגלל שנכשלת?
"אני עברתי כל כך הרבה דברים בחיים שלי שצריך לחלוף סוס פוני בשמיים כדי שאני אשבר, קשה מאוד להפיל אותי. האנרגיות שלי עכשיו מופנות רק לאהבה אינסופית שאני מקבלת מהסביבה. ואני בעיקר בוחרת להתעלם מרעשי הרקע והביקורות כי מי שלא מכיר אותי לא מעניין אותי ומי שמעוניין להכיר מוזמן לעקוב".

מורן בן אסולין, איתמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן בן אסולין, איתמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עזבת את הדירה המשותפת שלכם?
"גרנו ביחד בקרית גת, עזבתי את הדירה והחלטתי שאני משכירה דירה לבד. עברתי כבר לדירה החדשה, לפני שלושה שבועות".

את פנויה עכשיו לזוגיות הבאה שלך?
"אני לא ממהרת, אבל אם יבוא משהו טוב אני לא אפסול. אבל הוא צריך להיות ממש מיוחד".

בחתונה הבאה שלך תזמיני שוב את עומר אדם?
"וואלה זה לא תלוי רק בי, אלא גם בבן זוג שלי, אבל אם זה תלוי רק בי אז אני בוחרת בעומר אדם עוד מיליון פעם. כל זה לא יכל לקרות בלעדיו, אבל בואו נזכור שאני הייתי השחקנית הראשית".

בדיעבד את מצטערת על הסרטון שהופץ מהחתונה, את מתביישת בו?
"ממש לא מצטערת על הסרטון, זאת הייתה חתונה פרטית שלי, לא אני בחרתי להדליף את זה החוצה. , אנשים נכנסו לי לוריד, אמרו לי שאני וולגרית, זה לא שבאתי להתראיין בטלוויזיה וככה דיברתי, זאת הייתה חתונה פרטית שלי ולא אשמתי שהסרטון הופץ. וחד משמעית אני לא מצטערת על זה".

מורן בן אסולין בתוכנית "אופירה וברקו" (צילום: קשת 12)