הזוג ששודך בריאליטי "חתונה ממבט ראשון" משה בן דוד והעובדת הסוציאלית נועם כהן, בפער של ארבע שנים לטובתה, גורפים ביקורות רבות מהצופים על אי התאמה בשידוך. משה בעיקר הוא מי שגורף תגובות קשות על עברו המורכב שחווה בילדות. אלא שנראה כי הריאליטי כבר מזמן לא שייך רק למשתתפים, אלא לכל בני המשפחה, שנאלצים לקרוא תגובות קשות על יקיריהם ועל עצמם.

אחרי שאימם של שניר וספיר בורגיל יצאה להגנתם, גם אימו של משה שוברת שתיקה ומשתפת בסיפור האישי שלה משה. בעמוד מעריצי הריאליטי שיתפה עליזה, אימו של משה, את הדברים הבאים: "שמי עליזה ואני מכורה נקייה 28 שנים, כמובן בחסד של אלוהים. אני עוסקת בטיפול במסגרת עבודתי, מנחה קבוצות במכללה וסטודנטית שנה שנייה, לימודי פסיכותרפיה ממוקדת טראומות במערכות יחסים, ואני במקרה גם אמא של משה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)
נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)

"למעלה משבועיים הרגשתי את חוסר אונים לקרוא טוקבקים לא מחמיאים. לקרוא ולא להגיב. כשקראתי התכווצה לי הבטן. החלטתי לכתוב ולא בגלל הביקורות, הדעות ואי ההסכמות, זה בסדר גמור לגיטימי ומתבקש. הבעיה מתחילה במילים הקשות, התיוגים והסטיגמות ובעיקר אי הדיוקים. דוגמא של ילד "ממשפחה של רווחה", או "ערס" או "אמא חלשה". החלטתי לכתוב לא כדי להגן עליו, או לסנגר אני היחידה שמכירה אותו והוא לא צריך את ההגנה הזאת. הוא מספיק חזק, רגיש, חד ועמוק".

"נכון שמשה עבר ילדות, מדגישה עד גיל חמש, לא פשוטה וזו בלשון המעטה. אך כשהיה בן חמש גידלתי וטיפחתי, דאגתי לרווחתו החומרית ובעיקר קיבל את האהבה והחום להם הוא זקוק. מגיל חמש משה גדל בסביבה תומכת ואוהבת ואציין שהיה לתלמיד למופת. נכון, להורים גרושים. שאלה רטורית. יש מישהו שלא צריך טיפול? יש ילד שלא נשרט? בין אם זה ממורה, חבר, משפט שהורה אמר וסוחב איתו. ההבדל בין משה והשאר שהוא מודע לשריטות ולמשקעים, אך מטפל בהם לעומת האחרים שחיים ללא מודעות  ובעיקר בהדחקה שהכל בסדר. אין מושלמים בעולם הזה מלבד אלוהים. מקסימום ניתן להגיע להיות אדם שלם עם עצמך", כתבה אימו עליזה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

 נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)
נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)