רויטל פישר־אליה, גרושתו של דודו פישר, עזבה את המושבה מגדל ועברה להתגורר בסמוך אליו בנתניה עם ילדיה, ביניהם בנם המשותף. השניים, שידעו מריבות ומחלוקות, שמו הכל מאחור ומתרכזים כרגע באושרם של הילדים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רויטל, עושה שלום במרומיו?
"דודו לעולם יישאר אבא של בני והחבר הכי טוב שלי בעולם".

מקורבים אומרים שאתם מתקרבים. הייתכן קאמבק?
"זה בכלל לא בכיוון. המתכונת הזו טובה ובריאה לכל הצדדים, ומבחינתי אין שום כוונה לחזור ולא תהיה".

דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)
דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)

> הבן של אחד מאישי הציבור היותר צבעוניים בארצנו הודיע למשפחתו ולאביו שהוא אוהב את בני מינו.

> ביום שני השבוע הלכה לעולמה רחלי חיים, בגיל 66, לאחר שנים ממושכות של מאבק במחלת האלצהיימר, שבה לקתה לפני למעלה מ־15 שנה. היא הותירה שני בנים משותפים לה ולמתופף אלון הלל. חיים, שחקנית וזמרת שזכורה בעיקר בשל המראה האקזוטי שלה, הייתה נשואה בעבר לבני נדלר. באותה העת התאהב בה הלל, שהיה נשוי לציפי מור.

רחלי חיים  (צילום: צילום מסך)
רחלי חיים (צילום: צילום מסך)

שלום לבני נדלר, תנחומיי. מה יש לך לספר עליה?
“חיינו חמש שנים יחד ואחר כך גם היינו נשואים חמש שנים. נשארנו חברים טובים גם אחרי הגירושים והמשכנו להופיע בהפקות משותפות לילדים. היא הייתה בחורה מקסימה, יפהפייה ומלאת אנרגיה. סיפור עצוב".

בזמנו היא עזבה אותך לטובתו של אלון הלל. איך התגברת על כך?
“החיים חזקים מהכל. ליאורה, אני מעדיף כמה שפחות לדבר על זה ועליה. זה כל כך רחוק כבר".

ובכל זאת הייתם בקשרים טובים. גם עם אלון?
“כן, כולנו היינו מיודדים".

ציפי מור, תרצי לומר משהו?
“יהי זכרה ברוך".

אלון הלל, משתתפת בצערך.
״תודה״.

בתקשורת דווח כי היה לה אלצהיימר.
״רחלי אובחנה בגיל 50 עם אלצהיימר. בגלל שמדובר בגיל מוקדם, ההתדרדרות היא מיידית. שנה אחרי שפרצה המחלה היא הפסיקה לדבר, ואז המצב הידרדר עד שהיא הפכה סיעודית לגמרי. היא הייתה בבית עד הסוף. רק בבית. לא הייתי מוכן להוציא אותה מהבית. יש לנו שני בנים. אתה יכול לזרוק את אמא מהבית בגלל שהיא חולה?״.

בוודאי שלא.
״הילדים באו אליי ואמרו לי ׳אתה עשית משהו נדיר'. ברגע שידעתי שלרחלי יש אלצהיימר, חזרתי לפסיכולוגית שלי ואמרתי לה, לוחצים עליי להוציא אותה מהבית ואני לא מסוגל. היא אמרה לי ׳בשום פנים. אם אתה יכול תחזיק אותה בבית. הילדים שלך יברכו אותך'. אני התמוטטתי לגמרי. הכאב שאני מחובר אליו זה הכאב של הילדים. הילדים כותבים, מוזיקאים. יונתן וגלעד. עוד מעט ייצא שיר שכתב יונתן, שיר נוקב בשם 'אלצהיימר'. גם גלעד, הבן הצעיר, הוציא שיר געגוע לאמא. הם מבטאים את הכאב בשירים. בכיתי כששמעתי את השירים שלהם.

“צריך להבין שבמחלה כזו הדברים נמחקים, אבל רחלי זיהתה אותנו. אם יש לך ילד, בעל או מטפלת, זה דברים שנלמדים. היא לא דיברה. היא הייתה מסתכלת עליהם ולא מורידה מהם את העיניים, עם דמעה קטנה. זו מחלה כל כך מחורבנת״.

בשבילך היא הייתה אהבת חיים. פירקת את המשפחה הקודמת שלך.
״כן, עובדה. אהבה מורכבת גם מזה שאתה סומך על מישהו. אני בטוח שאם זה היה קורה אחרת היא הייתה מתנהגת בדיוק ככה, היא הייתה דה בסט. עד הרגע האחרון היא הייתה יפהפייה עוצרת נשימה. מצער אותי שהילדים שלי היו יתומים בעודה בחיים״.