יותר מחודש חלף מאז הלכה לעולמה קארין באומן ז״ל שסבלה ממחלת האנורקסיה. מצבה הרפואי של אמה יהודית באומן, שאבלה על מות בתה, מתדרדר, וכעת היא משתפת בתיעוד בלעדי ל-TMI את התחושות הקשות והכאב שלא מרפה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יהודית באומן במסר בלעדי לגולשי TMI

״ערב טוב לכל מי שדואג ומברר על מצבי העצוב והבריאותי, בטח אתם מבינים כמה קשה. זה מובן מאליו שאמא שמאבדת בת, שנפטרה לה בידיים בטיפול בנמרץ. זה לא היה מוות שלא ראיתי, פשוט ראיתי את המוות הזה במו עיני. איך הרופא ביקש ממני להיפרד ממנה ואני מסתכלת על המוניטור ואני רואה איך לאט לאט הלב שלה עוצר, איך אפשר לתאר לעצמו כמה זה קשה לראות ולחוות שהילדה פשוט מתה לי בידיים", סיפרה יהודית.

עוד הוסיפה: "זה שבר לי את הלב לרסיסים, וגם לפני שהיא נפטרה לא הייתי בשיא בריאותי, אבל דבר כזה נותן לבן אדם שוק בריאותי ופיזיולוגי קשה שיכול להוביל לדברים לא טובים כמו שברון לב, שלא כל לב יכול לשאת אותו. הלב שלי לא יכול לשאת את הכאב הזה. ילדיי מנסים להוציא אותי, בתי קפה, לוקחים אותי בחום ואהבה, אבל בסופו של דבר זה חוזר אליי כל רגע כשאני שוכבת במיטה". 

עוד ביקשה יהודית באומן למסור תודה גדולה לפולה בליק הקוסמטיקאית שדאגה לארגן את סידור האזכרה ל-30 בבית הכנסת ותמכה בה בלי כל פיצוי או פרסום.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פולה בליק דיין (צילום: אור גפן)
פולה בליק דיין (צילום: אור גפן)