בזמן שזוגות רבים עושים הסכם ממון, אוהד בוזגלו לוקח את ההסכם למקום שעוד לא הכרנו, ועושה הסכם זוגיות מעורר מחלוקת. אתמול חשף השורד בדימוס הסכם זוגיות שעשה עם זוגתו מריה, בו נכתב כי בימי שלישי וחמישי הוא רווק ובשאר הימים הוא בזוגיות. "בימים שלישי וחמישי באופן קבוע אני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי, מבלי שהיא תשאל פרטים. אני מחויב לשמור על בריאותנו (אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה, בכפוף למה שנכתב בחוזה".

צירף את חלקי החוזה והוסיף: "אם נחליט לגור ביחד או אפילו להתחתן, ההסכם הזה יישאר בתוקף". אלא שיש גם צד אחר במשפחת בזוגלו, כזאת שלא נשארת אדישה לדברים. זוכה "הישרדות" אסי בוזגלו, שמנהל חיי נישואים יציבים ובריאים עם עדי, לא יכל שלא להתייחס להסכם שהפיץ אחיו, וגם לבקר אותו בלי חשש ובעיקר את זוגתו מריה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, מריה (צילום: אור גפן)

"וואו הצפתם אותי בשאלות על ההסכם של אחי, אוהד. גם מבחינתי ההסכם הוא הזיה אחת גדולה, ואוהד יודע את זה ואת מה שאני חושב. אבל אם יש מי שמסכימות לקבל את זה ? מי אנחנו? אנחנו מאוד שונים בגישה של החיים, וכל אחד מנהל את חייו כראות עיניו. אני מאוד אוהב את הזוגיות שלי עם אישתי עדי, והלוואי ורק נמשיך כך ונדע אושר", כתב בוזגלו. 

אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)