ליהיא גרינר מייצרת עוד כותרות ובכנות נטולת אגו חשפה שמעולם לא קיבלה שער במגזין "לאישה", מה שהיה מאז ומתמיד חלום שלה. החשיפה שלה עוררה עניין רב, והיא הוזמנה לתוכנית הבוקר של גאולה אבן לדבר על הנושא. שם נשאלה בין היתר על הציטוט המעורר מחלוקת שלה: "אפילו טרנסיות מקבלות שער במגזין "לאישה" ולא אישה אמיתית כמוני", מה שהוביל למטר ביקורות נגדה מהקהילה הגאה.

גרינר הסבירה הבוקר (חמישי) את התשוקה שלה להופיע בשער: "מגיל קטן כשגרתי בלוס אנג׳לס המגזין היחידי שבאמת קנינו במכולת הכשרה, זה היה ״לאישה״. אני גדלתי על זה, יש אנשים שהחלום שלהם זה להיות בווג, אני כציונית החלום שלי זה לאישה״. כל הזמן הזה בתעשייה שהייתי בכל מיני סדרות ותוכניות, ופרסומות ועסקים, ואם זה רצח תקשורתי שעברתי ודברים טובים אם זה נישואים עשר שנים, וילדים".

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)

"היח"צ שאני קידמתי ניסו לארגן לי שער בלאישה וכל הזמן קיבלתי בלוק. ואמרו לי 'אנחנו צריכים סיפור, משהו עצוב', אמרתי: 'משהו עצוב? אתם רציניים? אבא שלי מת, אח שלי מת, יש לי מלא דברים עצובים אבל אני לא מעוניינת לדבר על העצב'״. עוד התייחסה לאמירה שלה נגד הקהילה: ״חס וחלילה. אני ממש לא מזלזלת בקהילה שאני בעדה והכי מקדמת רק אמרתי שכל מיני גברים, וילדות בנות 12, אבל איפה אני? אני מקבלת שם בלוק. זה יהיה בדיגיטל עוד מעט, לא יהיו מגזינים". 

ליהיא גרינר מסבירה את ההתבטאות נגד טרנסים בשער לאישה (צילום: באדיבות רשת 13)