רוי רייניש התחיל בתור אחת ההבטחות הגדולות של העונה הנוכחית של "האח הגדול" מבית רשת 13, אלא שהדוגמן שנכנס על תקן הרווק החתיך, מצא עצמו מחוץ למשחק הרבה לפני הזמן שהוא חשב. בשבועות שכן היה בבית, הספיק רייניש לפתח מערכת יחסים עם מתמודדת אחרת, לין אלפי, וגם להיקלע לסערה קטנה כשצולם הודף אותה מנסה לנשק אותו בשידור חי.

כעת, מתייצב הדייר לשעבר מול המצלמות, לראשונה בתור הפרזנטור שנבחר להוביל את קולקציית הגברים החדשה של רשת "טופ טן", ובשיחה כנה עם TMI מדבר על המהירות בה קרתה הזוגיות מול המצלמות, הרגע הוויראלי בו הדף את אלפי לעיני כל המדינה, השמועות על זוגיות עם מתמודדת אחרת, מאיה גרוסמן (כן, שאלנו אותו אם הם הזמינו לעצמם פפראצי, וכן קיבלנו על זה גם תשובה) והאם הוא פנוי כעת לאהבה חדשה? 

רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)
רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)

עברו כבר כמה שבועות מאז יצאת מבית האח הגדול. איך עברה עליך התקופה האחרונה?
"תקופה מטורפת. אני עדיין מתאושש, הרבה שינויים, קשה ללכת ברחוב אבל אני מקבל מלא מלא אהבה. מבסוט מאוד".

היית אמנם זמן מועט בבית אבל היית לרגע בזוגיות עם דיירת אחרת, לין. מה היה שם?
"היה מאוד מאוד אמיתי. משיכה אמיתית וחיבור מדהים. חיבור מפתיע אפילו, אבל לצערי נגמר מוקדם מדי, גם הזמן שלי בבית וגם הקשר שלי איתה, רק התחלנו".

כשיצאת מהבית, היא הצהירה שזה הולך לזוגיות, אתה שידרת מסרים שונים. אם היא יכלה לראות את הריאיון הזה עכשיו, מה היית אומר לה?
"הייתי אומר לה שאני מאוד מתגעגע אליה ושהיא היתה אולי הדבר הכי טוב שקרה לי בבית".

זה אומר שיש סיכוי לקאמבק?
"בטח. תלוי עוד כמה זמן זה יהיה. בסוף, אתה יודע, אי אפשר לדעת אבל אני באמת מאמין ש- "never say never" ויכול מאוד להיות".

אתה מתחרט אולי על איך שדברים נעשו שם או שאתה שלם עם הדרך שלך?
"אני תמיד שלם עם הדרך שלי, בסוף אני לא מתחרט על שום דבר. רק על הקצב. הייתי צריך לחכות עוד כמה ימים, להכיר את עצמי יותר, לתת לעצמי להיפתח יותר. אני בסוף חושב על זה שלא באתי לידי ביטוי, אבל כל עוד היא ממשיכה ועושה את הדרך שלה, זה לא פחות חשוב לי".

היא הפייבוריטית שלך או שיש לך מישהו חדש באופק?
"תראה זאת שאלה קצת מתקילה, כי מצד אחד היא הפייבוריטית שלי זה ברור. אני רוצה שהיא תמשיך ותיתן בראש, אבל אם אני חושב על המשחק ועל אסטרטגיה, יש לה עוד אנשים שיכולים להגיע איתה מאוד רחוק".

היה גם את הרגע הוויראלי בערב ההדחה שלך, שבאתם להיפרד והיא נישקה אותך ואתה העפת אותה. מה קרה שם?
"תראה זה היה רגע מאוד מלחיץ. זה נגיד משהו שאם הייתי חוזר אחורה, לא הייתי מעיף אותה ממני ככה כי זה לא בן אדם שאני רוצה להעיף ממני. אני נהנה שהיא באה אלי ככה, אבל זה פשוט היה רגע מאוד מאוד מלחיץ. לא משנה מי זה היה בתוך הבית, גם אם זה היה חבר טוב שלי כמו בן שהיה בא וקופץ עלי ככה. אני הייתי בתוך רגע של עצמי, וכשהבנתי שהשם שלי קרוב להדחה, באמת הייתי בעולם אחר. זה בא רק מהמקום הזה. אם יכולתי לחזור אחורה, הייתי עושה את זה טיפהל'ה יותר בנעימות".

רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)
רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)

זה הגיע ממקום של לחץ, של מצלמות?
"חד משמעית. של לחץ. אתה יודע, אתה מבין שאתה עוצר את החיים שלך בשביל משהו ופתאום זה עומד להיגמר. אתה עוד שניה בעצם מסיים את המסע. הייתי מאוד במחשבות שלי עם עצמי, של "מה קורה אם", ניסיתי להכין את עצמי. כמו שראיתם אני בן אדם אדיש ומחושב וגם שם הייתי בתוך המחשבות שלי. היא עשתה את הדבר הכי חמוד שהיא יכלה לעשות, היא הבינה שיכול להיות שזה הסוף והיא רצתה לנצל כל רגע לעוד חיבוק". 

יצא לך אולי לדבר עם המשפחה שלה? בכל זאת יש לה תינוקת והייתם ביחד לרגע.
"לא יותר מדי. יש לנו המון חברים משותפים אז יצא לי לדבר ולהעביר את המסר שלי, שהכל מעולה ואני מאוד מאוד מכבד את הבת שלהם ומתגעגע אליה והיה שם משהו יפה ואמיתי, גם אם זה הוצג לאנשים בעין טיפה אחרת, ושאני באמת מתגעגע אליה אמיתי בלי קשר לתכנית ולמצלמות. אני כרוי". 

הם קיבלו את זה?
"מאוד. יש לה משפחה מדהימה".

טוב ברגע שיצאת מהבית, צולמת עם מודחת אחרת, מאיה. מה טיב היחסים שם?

"מאיה ואני חברים מאוד מאוד טובים. ידידות אפלטונית. באמת יש לנו הרבה חברים משותפים, מעבר למה שציפיתי. רוב הפגישות שלנו היו עם עוד חברים משותפים".

אתה יודע, אמרו שזה תעלול יחצני, שאתם צילמתם את התמונות האלה. מה באמת היה שם?
"לא זה לא היה שום יח"צ, להפך. אתה יודע, אתה יושב במקום ורק רוצה לדבר עם בן אדם שחווית את אותה חוויה איתו וכל שניה אתה רואה מצלמות ואנשים עוברים עם אופניים ומצלמים. אני דווקא בסיטואציה הזו הייתי מעדיף לשמור על זה יותר דיסקרטי, אבל ממה לא תעלול יח"צ או משהו כזה".

תגיד מתחילות איתך ברחוב? נראה לי המניות שלך בעליה. 
"האמת שלתקופה כזאת ייחלתי כל החיים. זה באמת מאוד מאוד מחמיא, גם ברחוב וגם באינסטגרם. אבל כרגע אני בשלי, בתקופה שאני מעדיף להיות עם המשפחה ולעבוד כמה שיותר. אבל זה באמת מאוד מחמיא, ואין ספק שזה עלה מאז התכנית".

אז אתה פנוי להכרות עכשיו? אם בנות ישראל רואות את זה, הן יכולות לשלוח לך הודעה באינסטגרם?
"הן תמיד יכולות לשלוח הודעה. כרגע אני בתקופה שאני מעדיף לנצל את הזמן לעבוד ולנחות מה שנקרא. לחזור לשגרה שלי, זה בראש סדר העדיפויות שלי".  

רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)
רוי רייניש בצילומי קמפיין טופ טן, קולקציית גברים (צילום: חיים כהן)