לפני כשבועיים הודחה מבית "האח הגדול" הדיירת גל קספרס, ומאז היא הטיחה לא פעם את דעתה על התוכנית, ההפקה וצוות העריכה. הבוקר (שלישי) המודחת החליטה שהיא לא יכולה לשתוק יותר לנוכח ההערות שהיא מקבלת ברשתות החברתיות, והחליטה להסביר את הביקורת שלה על הריאליטי - פעם אחת ולתמיד. 

"אני רוצה לעשות סדר! בימים האחרונים אני מקבלת הרבה פניות מהמון גורמי תקשורת שמחפשים לדעת מה דעתי על ההפקה של האח הגדול ובכלל כל פיסת מידע פנימית שהם יכולים לקבל. אז קודם כל חשוב שתבינו, מידע על מה קרה בחדרי חדרים אני לא יכולה למסור, אני חתומה על הסכם באורך הגלות. אבל את דעתי על ההפקה אני בהחלט יכולה להגיד". 

גל קספרס (צילום: מיכאל טומרקין)
גל קספרס (צילום: מיכאל טומרקין)

"כבר שבוע וחצי מאז שיצאתי מבית האח הגדול. בדקות הראשונות הרגשתי שזאת הייתה חוויה מדהימה והייתי אסירת תודה על ההזדמנות לחוות אותה. אנשים מהעולם החיצון (גם אנשי ההפקה) היו מאוד עדינים איתי בעוד הם מנסים לתווך לי את מה שקרה בחוץ כשאני הייתי בפנים. היחידים שנתנו לי את הכל בפנים היו המשפחה שלי, הבן זוג שלי והחברים הקרובים אלי ביותר. הם סמכו עלי שאני יכולה להכיל את זה ופשוט אמרו לי הכל!!!"

"ככל שעברו הימים התחלתי לחבר נקודות, התחלתי לשמוע מעוד אנשים מה הם ראו, קראתי קצת תגובות, רעות וטובות, והבנתי שיש כאן משהו גדול, הרבה יותר ממני. הבנתי שאין לי כל כך השפעה על מה שקרה וכנראה גם לא תהיה לי השפעה על מה שיקרה. ההפקה שולטת ביד רמה בכל תוכן שאתם הצופים בבית צורכים ואני רק דג קטן באוקיינוס גדול שנשלט על ידי הרייטינג. אלא שעכשיו כולנו יכולים לראות, הרייטינג מדבר בעד עצמו".

גל קספרס (צילום: ללא קרדיט)
גל קספרס (צילום: ללא קרדיט)

"אז בואו נעשה סדר, זה לא שאני יוצאת נגד ההפקה, הם בסך הכל עושים את העבודה שלהם. אני מביעה דעה אישית על חוויה אישית שאני חוויתי. בינינו, זאת זכותי. ודעתי היא שהעונה הזאת היא פשוט גרועה. העונה הזאת לא נותנת הזדמנות שווה לכל אחד מדיירי הבית להיות מי שהוא ובטח שלא נותנת הזדמנות שווה לכם הצופים להחליט את מי אתם אוהבים. בעונה הזאת יש דמות מרכזית שהסיפור שלה הוא הסיפור היחיד שמסופר וגם הוא סיפור מפוברק ומוחצן ולא מעניין במיוחד".

"לא, אני לא מצטערת שהלכתי. אני גאה בדרך שעשיתי ושמחה שיש אנשים שראו מבעד למגמה השלילית. ולכל אלה שלא, תעשו לעצמכם טובה ואל תאמינו לכך מה שמראים לכם. תנסו לראות מבעד למסך, תנסו לראות את האנשים באמת. תנסו לשים את עצמכם בסיטואציה ולהבין שלא הכל וורוד בבית האח הגדול. לא הכל זה מה שמספרים לכם".