לפני כשבוע חשף לראשונה כוכב הבוזגלוס, אוהד בוזגלו, כי הוא ובת זוגו מריה נקרסוב חתמו על הסכם זוגיות בו הוכרע כי בימי שלישי וחמישי הוא רשאי להתנהג כרווק, בעוד עליה חל איסור להיות עם כל גבר אחר. אלא שנראה שההסכם בו הם התגאו לא שרד, כי כעת נודע שהשניים החליטו להפריד כוחות. 

על פי הפרסום הראשון של מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", השניים נפרדו ואף עשו כנהוג בביצת הבידור, והסירו עוקב זה מזו. מריה מסרה בתגובה: "אני ואוהד כבר לא ביחד, אני רוצה שישאירו אותי בשקט". 

אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)

כזכור, בהסכם הזוגיות שנחתם נכתב: "ההסכם ביני לבין מריה מתאים רק לי ולה. זוגות אחרים צריכים לא צריכים להעתיק מאיתנו אלא כל זוג וצרכיו על פי רצונו. ההסכם נועד לעשות לנו סדר ולהגדיר ימים מסוימים וקבועים שבהם אני יכול להתנהל כגבר רווק ולפגוש נשים אחרות בהסכמת מריה. זאת אומרת ימים בהם אני חופשי ללא מחויבות ובשאר הימים והזמן אני בזוגיות איתה ומחויב רק לה לכל דבר ועניין. לדוגמא - בימים ג',ה' באופן קבוע הם ימים שאני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין".

"אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי (מבלי שהיא תשאל פרטים), מחויב לשמור על בריאותנו (אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה בכפוף למה שנרשם בחוזה. בשאר הימים והזמן אני בזוגיות ובמחויבות מלאה איתה, על כל המשתמע מכך! אם נחליט לגור יחד ואו להביא ילד משותף ואו אפילו להתחתן, ההסכם הזה ישאר בתוקף וישמר. ניתן לבצע בו שינויים תמיד בהתאם להסכמת הצדדים".