אין ספק שאם יש מישהי אחת שהתגעגנו לנוכחות שלה מאוד בשנתיים האחרונות, זאת מאיה ורטהיימר שחזרה לארץ באופן רשמי לאחר שהות ממושכת בניו יורק עם בעלה אסף זמיר ששימש כקונסול ישראל בתפוח הגדול. השניים כבר לגמרי התאקלמו בארץ יחד עם הכוכבת הראשית של המשפחה, הלוא היא ביתם הקטנה אסיה שהפכה בעצמה לאושיית רשת ענקית.

אסף זמיר, מאיה ורטהיימר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסף זמיר, מאיה ורטהיימר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את השבוע האחרון העבירה המשפחה היפה בחופשה מעוררת קנאה בחופי איטליה ורגע לאחר שחזרו לחום הלוהט של תל אביב, שיתפה ורטהיימר סטורי של תקרית ביזארית וקורעת במיוחד שחוותה ובכן, ממש בתוך חדר השינה שלה, רגע לאחר שיצאה מהמקלחת.

בסטורי שהעלתה, נראית הכוכבת כשהיא עטופה במגבת, ממש שניה לאחר שסיימה להתקלח, אלא שהיא לא ציפתה להיתקל בשני גברים זרים בתוך חדר השינה שלה, בערך. הכוכבת שמתגוררת במגדל גבוה הופתעה לגלות שני אנשים זרים לחלוטין תלויים בין שמיים וארץ באמצע שיפוצים כחלק מעבודות תחזוקה שביצעו והגיבה בדרך הכי קומית שאפשר כמו שרק היא יודעת, ונשכבה על הרצפה בבהלה. 

מאיה ורטהיימר על התקרית אליה נקלעה

"כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס", כתבה השחקנית כשהיא עדיין מנסה להסדיר נשימה מהסיטואציה ההזויה אליה נקלעה. סוף טוב, הכל טוב, מאיה כבר המשיכה בחייה ו-TMI רק תוהים לעצמם איך זה לקום בבוקר לעוד יום עבודה שגרתי ולגלות פתאום שמצאת את עצמך בחדר השינה של אחת הכוכבות הגדולות בארץ.

מאיה ורטהיימר (צילום: Haydon Perrior @haydonperrior)
מאיה ורטהיימר (צילום: Haydon Perrior @haydonperrior)