תקופה קשה ומייסרת עוברת על אביגיל שרעבי, האוהדת מספר אחת של מחזיקת גביע המדינה, בית"ר ירושלים, שנלחמת על בריאותה. לאחרונה עברה שרעבי כריתת כליה.

שרעבי, מה שלומך?
״כפי שאת יודעת, אני אחרי ניתוח ראשון, ואני עכשיו נלחמת על הכליה השנייה. השם יעזור״.

אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)
אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)

על פי פרסומים שונים שצצו השבוע בתקשורת, הרוצחת מארי פיזם, שהורשעה ברצח בתה רוז בשנת 2008, מבקשת לאפשר לה לראות לראשונה פנים אל פנים את אהובה זה למעלה משנה, העבריין ועוקץ הקשישים, איציק בסון בן ה־46, שהשתחרר לאחרונה מהכלא. את בסון ופיזם מייצג עו"ד קובי אביטבול.

בסון: “אין לי כוונה להתייחס לעניינים פרטיים הקשורים לצנעת הפרט, לא רק שלי, אלא גם לאלה של מארי. אגיד דבר אחד: מעולם לא הוגשה בקשה מטעמי ולא מטעם מארי להתייחדות. הקשר שלי עם מארי מסתכם בשיחות טלפון בלבד. הפרסומים שפורסמו בעניין הזה נועדו רק לצורך פגיעה בה וכפועל יוצא מזה גם בי ובמשפחתי. למשפחתי אין שום קשר למארי, לא במישרין ולא בעקיפין. מוטב היה לו המקורות שמוסרים לכתבי החצר את המידע היו מתמקדים בעשיית טוב ולא בחיטוט בחייהם של אנשים באופן לא שוויוני, צבוע ורדוד. הייתי שמח לו המקורות העלומים היו חושפים את זהותם ואז הייתי שוקל ובוחן את האפשרות לנקוט נגדם הליכים משפטיים על פרסום דברי כזב שאין בינם לבין המציאות שום קשר".

מארי פיזם בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
מארי פיזם בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

מזל טוב למעצבת האופנה המיתולוגית, טובל'ה חסין, שחגגה יום הולדת היסטרי: היא הייתה בת 77 ב־7.7. בפוסט שהעלתה כתבה שהיא מייחלת לשינוי במדינה. את המסיבה המרכזית חגגה חסין בביתה של חברתה הטובה, המיליארדרית ד"ר מירי אדלסון בהשתתפות נורית אביב, שושיק שני ועוד.

טובל'ה, מזל טוב. כתבת שאת מייחלת לשינוי במדינה. תוכלי לפרט?
“אני מתפללת ומייחלת שהממשלה המזוהמת בשחיתות הזו תיעלם מחיינו במהרה".

טובל'ה חסין (צילום: אינסטגרם)
טובל'ה חסין (צילום: אינסטגרם)

איגוד התעשיות המתקדמות, IATI, הוזמן להציג לנשיא המדינה את הדוח המקיף ביותר שנעשה על תרומת ענף ההייטק לכלכלה ולחברה הישראלית, לחוסן הלאומי ולשיפור פריון העבודה בישראל.

חברת הביטוח ליברה, שחוגגת חמש שנים להיווסדה, ערכה השבוע צילומים בת"א ואף הקימה עמדת צילום לטובת בעלי הכלבים באזור. נכחו: קובי מרימי, וגם משפיען הרשת אביתר עוזרי וכלבתו ניקי, שהפכה מזמן לכוכבת ארצית ואף בינלאומית.

קובי מרימי ואביתר עוזרי (צילום: יחצ)
קובי מרימי ואביתר עוזרי (צילום: יחצ)