השנה האחרונה היתה אחת הקשות והסוערות בחייה של דנית גרינברג שמצאה את עצמה במדרגות הרבנות בפעם השניה, כשנה לאחר שהתחתנה עם ברק חקמט. מאז הגירושים המפתיעים, הספיקה גרינברג לעזוב את דירתם המשותפת בהרצליה ולעבור לתל אביב תוך כדי שהיא משתפת את העוקבים שלה בכל המתרחש בחייה, לטוב ולרע.

ריאיון עם דנית גרינברג אחרי הגירושין (צילום :עידן זקן)

בשבוע שעבר הצטלמה הכוכבת, לראשונה בתור הפרזנטורית של חברת התכשיטים פנדורה לקולקציית ט"ו באב ובשיחה עם TMI סיפרה על ההתמודדות עם המצב המורכב בחייה באמצעות הומור, הווידוי המפתיע על כך שהיא וברק מדברים עדיין כמעט כל יום, המעבר לחיי רווקות בעיר הגדולה וגם, מה דעתה על המצב במדינה (הריאיון צולם יום לאחר ההפגנות הגדולות נגד ביטול עילת הסבירות) ?

דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)
דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)

אני תוהה לעצמי איפה מצאת זמן לצילומי קמפיין כשהפכת למלכת ה-Threads בשבוע?
"למה בשבוע? בשלושה ימים מאמי".

יש איזה סעיף בחוזה עם פנדורה? "יש לי זמן Threads , אני עוצרת צילומים, העוקבים מחכים לי".
"כמעט ביטלתי יום צילום, מה זאת אומרת?"

מה דעתך על כל ההשחרות שהולכות שם?
"ואי יש יש השחרות. אבל אתה יודע מה, בתכל'ס כולנו נהנים מזה, כולנו נהנים לקרוא את זה. כאילו די עם ההתייפייפות".

נראה לי שזה הסוד שלך, ההומור, ההומור העצמי בעיקר. את לא מתביישת לצחוק על כל הקשיים ומה שעברת בשנה האחרונה. איך את מצליחה?
"באמת ציינת כאן שעברתי תקופה קשה ואי אפשר להתעלם מזה. אני עדיין מתמודדת עם כל הדבר הזה, אבל בסוף ההומור זו התרופה שלי, זה מה שמרפא אותי, זאת הדרך שלי לצאת מהתקופה הזאת ומהמשבר הזה. זאת הדרך שלי".

את יודעת, יש כאלה שיגידו שזו בריחה מהמציאות או חוסר רצון להתמודד. יש בזה קצת אמת?
"קודם כל בוא, באינסטגרם באופן כללי לא כולם שם האפי האפי ג'וי ג'וי. אתה לא תפתח מצלמה אם אתה רב עם בן הזוג. אבל בריחה מהתמודדות זה ממש לא, אני מתמודדת עם זה בדרכי שלי. יש לי את המשפחה שלי ואת החברות שלי ואני אחת שמאוד מאוד משתפת. אני מאוד דואגת לעצמי, לעבור את זה כמה שיותר טוב. אני לא בורחת מהדברים, אבל זה לא אומר שאני אצא משיחה עם הפסיכולוגית ואעלה את זה לסטורי".

אפשר לשאול אם את וברק בקשר היום?
"אנחנו ממש ממש בקשר. אנחנו ממש חברים טובים. אנחנו מגדלים את פרדי (הכלב של השניים) ביחד והוא איחל לי בהצלחה היום. חוץ מהאהבה הזוגית והאינטימית אנחנו ממש בטוב, מדברים כמעט כל יום האמת".

דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)
דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)

על מה אתם מדברים כל יום בתור זוג גרוש?
"בעיקר על פרד, בעיקר עליו. מחליפים תמונות. בדיוק קיבלתי סרטונים שלו רץ בים אז בעיקר עליו. בדיוק עברתי לתל אביב, אז זאת הרבה התמודדות של הכלב מן הסתם. דאגה של זוג הורים לבייבי שלהם, זה ממש ככה". 

יש ספקות או תהיות שאולי עשיתם את הצעד הלא נכון בלפרק את החבילה?
"לא, אנחנו ממש שלמים עם ההחלטה, גם אני וגם הוא. אתה יודע עד שהתגרשנו לקח זמן, אנחנו היינו כמעט חצי שנה פרודים ולקח לנו זמן להתגרש".

את חושבת שתתחתני שוב אחרי מה שעברת בחייך הקצרים?
"האמת, לא יודעת אם בא לי שוב את כל הדבר הזה, את כל הטקסיות הזאת. לא יודעת גם אם מישהו יבוא, די חנקתי גמרתי את האנשים כבר".

את יודעת, תל אביב זאת עיר של רווקים נחשקים ויפים שאוהבים להישאר כאלה. אין פחד להשאב ללופ הזה?
"אני אגיד לך את האמת, אין לי כרגע שום בעיה להיות בלופ הזה. אין לי בעיה להיות בלופ הזה לעוד הרבה זמן. אני מניחה שבסוף משהו ישתנה, הסטטוס ישתנה ואני אכיר אבל עברתי לכאן כדי להיות בלופ הזה, בא לי ליהנות ולחוות ולחזור לרווקות. זה היה מתוך המקום הזה".

איך את עם כל המצב במדינה?
"ממש פחדתי, הרגשתי פחד בתוכי וצער. לראות את המדינה ככה בוערת וכולם כאילו כל כך רוצים להתפוצץ כזה. הכל מאבד כיוון והסרטונים שרצים והחדשות שלא מפסיקות לדבר על זה. אנחנו במצב כזה מאוד רגיש ומאוד נפיץ, לפחות בסביבה שלי כולם מסתובבים עם מועקה ורוצים שהכל יסתדר כבר. אנשים כזה לא מתפקדים כבר. לא יודעת, ממש ממש כואב לי ולא יכולתי להתעלם, אני לא חושבת שזה נכון להתעלם. קורה משהו מטורף במדינה שמשפיע על העתיד של כולנו ואין סיבה שלא נאמר את דעתנו". 

דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)
דנית גרינברג בצילומי קמפיין פנדורה לרגל ט''ו באב (צילום: רפי דלויה)