העונה הנוכחית של "האח הגדול" היא אחת השנויות במחלוקת שידעה התוכנית, שכן ברחבי הרשתות החברתיות ישנן מלחמות של ממש בין התומכים בדיירי הבית. הערב (מוצ"ש), התוכנית חוותה טלטלה נוספת בעקבות אירוע כניסת הדיירים השנייה, שטרף את כל הקלפים. בין כל הפרצופים החדשים, בלט הדייר אורי נגר בן ה-30, שבעברו ניהל מערכת יחסים עם לא אחרת מאשר "מנהיגת הבית" ספיר בורגיל

אלא שמאז הקשר הזוגי עם ספיר חלפו כ-15 שנה, כיום נגר גרוש פלוס שתי בנות, אמה בת הארבע ואביב בת השנתיים, חי ביישוב מיתר ועובד כקבלן בתחום הבנייה. אל הבית הוא נכנס תחת ההגדרה של "סטוציונר", ולמרות העבר עם ספיר הוא ממש לא מתכוון לחזור איתה לקשר רומנטי, אך "פתוח להצעות".

תפסנו את נגר לשיחה אינטימית, שעות ספורות לפני שנכנס אל התוכנית, בה הוא סיפר לנו על הדייר שאנחנו צפויים לראות על המסך, על הפייבוריט שלו ועל מי הדייר שהוא הכי סולד ממנו.

אורי נגר, ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר, ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר, ספר לי רגע על הקשר עם ספיר:
"היינו ביחד לפני 15 שנה, האקס הראשון, זה היה לפני הרבה זמן אבל לדעתי היינו בזוגיות בין שנה לשנתיים, היה מלא און אנד אוף, היינו די ילדים".

ראינו ששלחת לה מסר שאתה "תשמח לשבת איתה על כוס יין", זה אומר שאתה עדיין בעניין?
"המסר היה מאוד יבש, זה לווא דווקא ואמר שאני עדיין שם, אני חושב שהיא עברה שינוי מדהים והפכה לאישה מדהימה. קשה לי להאמין שיצא מזה משהו, אני לא 'פלאן בי' של אף אחד ואני בכללי אחד כזה שאם סיימתי אז סיימתי. זה בא מהצד שלי, לא בגללה". 

נכנסת בגללה?
"הייתי אמור להיכנס בכניסה הראשונה, לפני שידעתי שהיא שם, אבל לא היה קשר ביני לבינה, עכשיו יצא שפתאום ראיתי אותה שם וזה מה שהגביר את הרצון של שני הצדדים שאני אהיה חלק מהתוכנית". 

השיחה של שניר וספיר בורגיל בבית האח הגדול (צילום: באדיבות רשת 13)
השיחה של שניר וספיר בורגיל בבית האח הגדול (צילום: באדיבות רשת 13)

אחיה שניר סיפר לא פעם שהוא לא אהב את האקסים של אחותו, מה הייתה מערכת היחסים שלו איתך?
"כשאני וספיר יצאנו הוא היה ילד, אז עם שניר הייתה לי היכרות מינימלית בעיקר בגלל שאחי הקטן בגילו. יש בינינו מערכת יחסים רגילה, היא הייתה בת 15-16 והוא היה בן 13, זה לא היה בוגר. אבל בוא נגיד שאני רואה אינטריגה עם שניר לגבי הדרך שהוא מתבטא, הוא לא כזה, הייתי שמח לשנות את זה, כמו אח גדול". 

למי הכי התחברת בתוכנית ממה שצפית בחוץ, ולמי פחות?
"מהגברים אני חושב שיענקי אחלה בחור וגם בן בחור לעניין, באברהם אני לא אוהב את השחצנות שלו וגם אין לו יותר מדי על מה. לא מתחבר לטיפוס בלי קשר לזוגיות שלו עם ספיר. לגבי שי לי, פחות אוהב את הטיפוס, פחות אוהב את הרעש ואת השפה הזאת, זה בא לי מקולקל, אני לא רואה את עצמי מתחבר לשיילי לא בשיח ולא באינטליגנציה. גם ניקול בחורה צבועה, לא חושב שיש שם כל כך הרבה, ואורי הדייר החדש נראה לי די גברי, לא לקחתי אותו לתשומת ליבי עדיין".

האח הגדול, ספיר ואברהם (צילום: צילום מסך רשת 13)
האח הגדול, ספיר ואברהם (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה לגבי סתיו? יש הרבה חילוקי דעות לגביה...
"סתיו היא בחורה לא פשוטה, היא מאתגרת ומעניינת מאוד. חשבתי איך אני אתקוף את הנושא הזה של סתיו ואני חושב שפשוט אם אראה משהו בסגנון החרמות זה לא יעבור לידי. אם היא תעשה דברים לא לעניין אני כן אגע בזה, אבל לא מול אנשים, אני לא אלבין את פניה, מה שהיא תעשה עם זה שלה, כל מה שקשור שבאישה מקטינה אישה זה נמוך ואני לא אוהב את זה בכלל".

מה לגבי עניין רומנטי, אתה חושב שמשהו יכול להתפתח בתוך בית האח?
"אני יכול להגיד הייתי נשוי 4 שנים לגרושתי וזו הייתה מערכתה יחסים היחידה שלי. אני יכול לקרוא לעצמי 'סטוציונר' כי כרגע אני לא רואה אופציה שאני נכנס למשהו רציני, אבל Never Say Never. כרגע כל הבית בזוגות, אז אני לא ממש רואה אופציה".

עם סתיו יכול להתפתח משהו?
"אני מחפש נחת בחיים ולא רכבת הרים, למרות שאני בראש פתוח ואני לא פוסל שום דבר". 

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה אתה חושב שיהיה הקשר שלך עם אברהם? סיפרת שפחות התחברת אליו...
"אני בטוח שהיחס שלי לאברהם לא ישפיע בטוב על הקשר שלי עם ספיר, אבל אני חושב שמאז שהוא בזוגיות עלה לו האף, אני לא רואה מצב שאנחנו BFF כי אני לא מתחברת לאישיות, למרות שהוא אינטיליגנט וחכם ברמות, אבל אני חושב שהדרך שבה הוא מתנהל היא פחות לטעמי".

יש קושי לעזוב את הילדות שלך?
"אין קושי כזה, זה היתרון של הכניסה השנייה, התבאסתי שלא נכנסתי בהתחלה אבל הבנתי שזה לטובה, וכשאמרתי לכולם שלום נקרעתי כשנפרדתי מהן. אבל אני חושב שבן אדם בחיים שלו צריך לשים את עצמו לפני הילדים, ברגע שטוב לו יהיה להן טוב. אני לוקח אותן איתי ביחד בלב וזו החלטה שאני מגבש גם לטובתן".

ספר לי על הגרושה שלך... 
"אהבת נעורים כזאת שהתחילה בצבא, אבל הכרנו מילדות ולמדנו באותו בית ספר. בהמשך הבנתי שהחלטות שאתה מקבל בגיל צעיר זה לא החלטה של גיל 30, והקשר בינינו נבע בעיקר מחברות וידידות. אחרי הקורונה, ונפצעתי גם ברגל, בהחלטה משותפת הבנו שזה לא הכיוון. אנחנו לגמרי בטוב בשונה מכל הסיטואציות שאני מכיר".

איזה דייר אתה חושב שתהיה? 
"אני דומיננטי באופי שלי, אני מנהל עסקים, היו לי גם באמריקה, אני אחד שלא יודע להיבלע ואני מאמין שאצליח להביא לשינוי. כשאתה רואה את הילדות שם, לין עם האוכל וסתיו שעוברת תלאות, אני מדמיין את הילדות שלי שם וכצופה מהצד זה נותן הרגשה לא נעימה, וכל עוד ניתנה לי האפשרות להיכנס אני אעשה הכל כדי להשפיע לטובה. האח הגדול שאל אותי באחד הריאיונות אם אני רובין הוד, אני לא, אבל בתור מישהו שפתאום יש לו את ההזדמנות להיכנס, ועוד עם כוח, אני מקווה שלא אפול".

דיירי ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיירי ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

אתה חושב שאתה מסוגל להיכנס לריבים מהסוג שראית שם?
"אני רוצה לקוות שלא, אבל אני אפול בלשון אני רואה את זה. אני יכול להגיד שאני לא בן אדם עצבני אבל אני כן אימפולסיבי, וזה אומר שאני לא שומר בבטן ואני אומר מה שיש לי להגיד, וכנראה שזה יהפוך לריב כי הדיירים שם די עסוקים בקקה מהשעמום, זה ישפיע". 

אתה עומד להיות אדם מפורסם, זה משהו שרצית?
"לא חשבתי על זה, ובמשך הרבה שנים זו לא הייתה אופציה, אבל מאז שהתגרשתי עברתי למרכז והתערבבתי קצת, אז זה כן עניין אותי באיזושהי צורה. יש משפט שכנראה יהיה הקעקוע הבא שלי: 'עדיף למות כגיבור ולא לחיות חיים ארוכים כנבל', הוא אומר אם יש לך איזושהי פנטזיה, יש לך סיבוב אחד בחיים אז קום ותעשה כדי שלא תתחרט על החיים הנורמטיביים והרגילים. אז גם בהקשר לתוכנית, זו אחת הסיבות שנכנסתי, רציתי להגשים". 

איך אתה חושב שתתמודד עם הביקורות והתגובות של אנשים? 
"אני לא מפחד מתגובות של אנשים ולא ממה שחושבים עליי, המצפון שלי די נקי לגבי מי שאני. הכניסה שלי דלפה וראיתי כבר טוקבקים עלי, גם ברמת הנראות וגם על למה מכניסים בכלל, לא באתי במטרה ברורה להתפרסם וגם אם אני אחרי שבוע שבועיים אני אשכח זה בסדר, אני לא בונה על זה עולמות, לא חסר לי כלום בחיים, אבל אם זה יקרה אני אמקסם את זה".

''האח הגדול'' (צילום: באדיבות רשת 13)
''האח הגדול'' (צילום: באדיבות רשת 13)

מה מפחיד אותך בכניסה לבית "האח הגדול"? 
"הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא הניתוק מהבנות, אם הייתי טס לחודש אז יש קצת שיחות וידאו וכאלה, אבל עכשיו כשלא רואים, שומעים או מרגישים, זה יהיה הרבה יותר קשה. אני מנסה ללכת בדרך שתעשה להן טוב, אם זה בנפשי או בכלכלי".

סיפרת להן שאתה עומד להיכנס לתוכנית ריאליטי? 
"סיפרתי לגדולה שאני הולך לעבוד בטלוויזיה ויצא לה לראות את 'האח הגדול' על המסך אז סיפרתי לה שזה הולך להיות הבית של אבא. שיתפתי אותה וניסיתי להעביר את המסר, אני בטוח שיש להן חסך, אני אבא במלוא מובן המילה אני עושה הכל ואנחנו כמעט במשמורת משותפת, הן תמיד בראש סדר העדיפויות. לא קל להיות גרוש, לשלם מזונות ולשכור דירה. זה רק 6,500 שקל מזונות בחודש. העורכת דין של גרושתי עשתה עבודה טובה".