אמש נכנסה לבית "האח הגדול", בכניסת הדיירים השנייה, שיר צרפתי בת ה-24 קוסמטיקאית מקריית גת. לא תאמינו, אך TMI גילה כי צרפתי ניהלה בעברה קשר רומנטי עם כוכב העונה הקודמת, דרור רוקנשטיין. יצאנו לבדוק עם רוקנשטיין מי היא אותה הדיירת החדשה, שנראה שעומדת לעשות לא מעט בלאגן.

"אנחנו לא באמת היינו זוג אנחנו מכרים וחברים טובים. ידעתי בגדול שהיא רוצה להיכנס לבית והיא גם קיבלה ממני כמה טיפים לפני. זה היה רצון שלה הרבה זמן להיכנס לבבית וסופסוף היא הגשימה", סיפר לנו רוקנשטיין.

שיר צרפתי, ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
שיר צרפתי, ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)

מה אתה עוד יכול לספר לנו על שיר?
"היא אמיתית לחלוטין היא לא משחקת מול מצלמות, כמו הרבה דיירים בעונה הזאת, היא לא תגיד לאנשים מה שהם רוצים לשמוע רק כדי להסתדר עם כולם, היא לא  משחקת וגם לא הולכת בין הטיפות, היא לוחמת צדק ויש לה דעות שלה".

אם נפגשתם לפני כניסתה לבית היא בטח אמרה לך מה דעתה על הדיירים בבית?
"יצא לנו לדבר על הפרקים שהיו, יש לה חמלה לסתיו בעקבות אותה סצנת מקלחת כשהיא בכתה בצד, אבל היא גם אמרה שאם סתיו תביא אותה לקצה היא תגיב, היא לא תגיב בצעקות או קולניות אבל היא לא פראיירית בכלל. היא לא אוהבת את שניר, היא אמרה עליו הוא 'חושב את עצמו אל קפונה', ואני מאמין שהיא תדע להעמיד אותו במקום". 

דרור רוקנשטיין ובת הזוג שיר צרפתי (צילום: אור גפן)
דרור רוקנשטיין ובת הזוג שיר צרפתי (צילום: אור גפן)

היא אמרה בתוכנית שהיא רווקה אז למה בפייסבוק היא עדיין בסטטוס ריליישנשיפ עם האקס, עופרי קירל, האח של נועה קירל?
"זה רשום ככה בפייסבוק כבר המון זמן, היא לא מורידה על מנת לחסוך הטרדות מגברים אחרים. היא רווקה, הם לא יחד".

כמי שנכנס בכניסה השנייה כמוה, לדעתך היא תגיע רחוק?
"בעונה הספציפית הזאת היא יכולה להגיע רחוק, כי אין שם אף פייבוריט ברור. לעומת העונה שלנו שהיו לא מעט. ואני מאמין שהיא יכולה להגיע לגמר".