בתחילת העונה צופי "האח הגדול" לא הפסיקו להתעסק בסכסוך בין צמד האחים שניר וספיר בורגיל, שלטענתם רבו בעקבות ויכוח סתמי על הטסלה המשפחתית. אלא שלא פעם צצו שמועות שהריב בין השניים עמוק יותר, וקשור בעניינים כספיים בלתי פתורים בין האחים. כעת, על פי פרסומו של העיתונאי ערן סויסה, נחשפו הפרטים האמיתיים.

כל פרטי התביעה של ספיר ושניר בורגיל>>>

כזכור, לפני מספר פרקים שיתפה ספיר במסגרת המשימה "הסלון של דיאן" שהיא מצויה בחובות כלכליים גבוהים, אחרי שהכריזה על פשיטת רגל. בעקבות התביעה שהוגשה במאי 2019, בית משפט השלום בדימונה הוציא פסק דין על פיו ספיר מחויבת לשלם לבנק התובע 165,718.26 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט. אחיה שניר חתם עבורה על כתב הערבות, מה שהוביל אותו להתחייבות בתשלום של 86,281.68 שקלים לתובע, כולל ריבית והוצאות משפט.

השיחה של שניר וספיר בורגיל בבית האח הגדול (צילום: באדיבות רשת 13)
השיחה של שניר וספיר בורגיל בבית האח הגדול (צילום: באדיבות רשת 13)

עוד נטען כתב התביעה, שהוגש על ידי בנק הפועלים, כי ספיר נטלה שתי הלוואות מהבנק - אחת  על סך כ-102 אלף שקלים ושנייה על סך כ-110 אלף שקלים. על פי כתב התביעה, כאשר שניר חתם את ערבותו על ההלוואה השנייה בלבד. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בדימונה נכתב: "הנתבעת לא שילמה את תשלומי ההלוואה הראשונה כסדרה. הנתבעת לא שילמה את תשלומי ההלוואה השנייה כסדרה".

בעקבות כך הוגש כתב התביעה כנגד האחים, כאמור בסכומים שנפסקו בפסק הדין. עוד נכתב לגבי הסכום שנקבע בתביעה: "מסכום התביעה הופחת סך של 43 אלף שקלים שצפוי להתקבל ממכירת כלי רכב המשועבד לבנק בקיזוז הוצאות". סמוך לתביעה, הוצא צו עיקול לרכב קיה פיקנטו 2014 שרשום על שם ספיר בורגיל.

כתב התביעה נגד ספיר ושניר בורגיל (צילום: צילום מסך תולעת המשפט)
כתב התביעה נגד ספיר ושניר בורגיל (צילום: צילום מסך תולעת המשפט)