השחקן המצליח צחי הלוי והמגישה לוסי אהריש לקחו הפוגה ויצאו לחופשה ברומא שבאיטליה. אתמול (שני) בשעות הערב המוקדמות, הם כבר עשו את דרכם חזרה לארץ, לפחות כך חשבו, כי רגע לפני שעלו הלילה על טיסת אל על חזור לישראל, הם נאלצו לבלות כ-16 שעות בשדה התעופה.

לוסי אהריש וצחי הלוי נתקעו בשדה התעופה באיטליה (צילום :אינסטגרם)

המטוס שעמד להמריא, ביטל את ההמראה שלו פעמיים ברגע האחרון בעקבות תקלה, והנוסעים ביניהם אהריש והלוי נתקעו יושבים במטוס במשך שעות ארוכות. אהריש המתוסכלת שיתפה: "יש פה בעיה עם האיטלקים, שלא ממש עובדים בשעות האלה. אין עובדי קרקע שיבואו להסיע אותנו באוטובוס לטרמינל. מחכים כבר קרוב לשלוש שעות בתוך המטוס".

אחרי שהורדו מהמטוס נאלצו להמתין שעות בשדה ולא זכו למענה. אהריש  לא פסחה על ביקורת נגד חברת התעופה אל על וכתבה: "אל על כמה טוב שבאת הביתה, החברה הלאומית לא שולחת אותנו לשום מקום. הנציג ההונגרי של החברה אמר לנו שכל אחד יסתדר עם עצמו. יעני חפשו טיסות ומלונות ואל על כבר תפצה אתכם. חפשו את הלאמפה כי איזה מלון יקבל אותנו בשעה כזאת בתקופת שיא ברומא. שירות ברמה בינלאומית, פשוט בושה".

לבסוף, נציגי אל על בישרו להם שהם יכולים לעלות על טיסת חזור בעשר בבוקר ובקרוב מאוד הם ינחתו בנתב"ג אחרי חוויה מאוד לא נעימה.