נטע אלחמיסטר השיקה אתמול (שלישי) סדרות חדשות למותג הקוסמטיקה המצליח שלה "BYNETA", בגלידריית הבוטיק BONA BONO, שם גם הוקם פופ אפ ייחודי ומעוצב בהשראת המותג, ולמרות שהושקו מוצרים מסקרנים בקטגוריות האיפור, הטיפוח והשיער, גולת הכותרת היתה ההיריון הראשון אותו חשפה הדוגמנית ואשת העסקים לראשונה מול מצלמות.

בשיחה עם TMI היא מספרת למה שמרה על ההיריון בסוד כל כך הרבה זמן, איך הגיב בעלה רמי גרשון כשהיא העירה אותו בשש בבוקר ולא היתה בטוחה בתוצאות הבדיקה, האם יש חשש שהיריון יתקע את הקריירה העמוסה שלה וגם, למה היא היתה בשוק מוחלט ממה שסיפרנו לה ואיך זה קשור לחברה הטובה לשעבר, בר זומר?

נטע אלחמיסטר בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה - BYNETA (צילום: רפי דלויה)
נטע אלחמיסטר בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה - BYNETA (צילום: רפי דלויה)

נטע מזל טוב, איך את?
"מתרגשת ברמות".

סוף סוף היריון ראשון, שמרת את זה תקופה בבטן, ליטרלי. איך הצלחת לשמור את זה בסוד כל כך הרבה זמן?
"קודם כל, מי שנחשף אלי ברחוב, כן יכול היה להבחין. לא הסתרתי ולא לא יצאתי מהבית, אבל החלטנו, אני ורמי שאנחנו רוצים לחכות ולעבור את כל הבדיקות. אלה תהליכים שלוקחים הרבה זמן, זה היריון ראשון שלי ולא ידעתי איך זה עובד ומה הפרוצדורה. החלטנו ביחד שברגע שנעבור את הבדיקות הראשונות ובעזרת בעזרת השם הכל יעבור כמו שצריך, נצא החוצה ונחשוף. אני יודעת שהתעסקו בזה המון, אני שמעתי. אבל בסדר, לקחתי את זה בחשבון וזה חלק מלהיות מפורסמת. התעסקתי בעצמי ולא נתתי לרעשי רקע להפריע לי".

איך רמי הגיב שסיפרת לו?
"קודם כל רמי נולד להיות אבא. הוא אפילו אבא שלי, הוא כל כך אבהי וכל כך מוכן. מהרגע שהכרנו אני רואה אותו עם ילדים, הוא כל כך חיכה לזה. האמת שרציתי כמו כולן לקחת את הטלפון ולהעמיד אותו ו"-הנה אני מבשרת לו, ואיזה סרטון אני אעשה ואפתיע אותו", אבל מה שקרה זה שעשיתי את הבדיקה, וראיתי שני פסים. פס אחד היה מאוד מאוד חלש וכמובן שאני לא מבינה בזה אז אמרתי מה אני אעיר אותו עכשיו?"

נטע ברור שתעירי אותו.
"נכון, אבל אם זה לא היה היריון? הוא היה הורג אותו שהערתי אותו. במקרה התעוררתי בשש וחצי בבוקר והוא ישן, אז אמרתי אני אקח את הסיכון בכל זאת ואעיר אותו ותוך כדי שינה הוא אומר לי "תביאי לי את ההוראות של הבדיקה אני אקרא", ואז הוא פותח את העיניים ואומר לי "נטע נראה לי שזה חיובי, זה זה". זהו, שעה היינו בהלם ואז שמחנו ממש".

היה חשש שזה יתקע את הקריירה ושצריך אולי לחכות? את אשת עסקים, יש לך מותג והאינסטגרם שלך מצליח.
"להפך. אני חושבת שזה המקום הכי נכון בשבילי. אני מרגישה בשלה, אני מרגישה מוכנה. אני בת 29 ורציתי את זה. בסופו של דבר כשמסתכלים מהצד על נשות עסקים ונשים קרייריסטיות שמגדלות משפחה ומפתחות לצד החיים העסוקים שלהן בקריירה, את הצד המשפחתי בצורה הכי מהממת שיש, אז זה רק נותן לי השראה ואני חושבת שבדיוק ההפך. זה ייתן לי המון אופציות ואפשרויות מבפנים ומבחוץ ורק ימלא אותי כל כך. אני כבר עכשיו מרגישה הרגשה שלא חוויתי בחיים שלי ואני מאמינה ויודעת שזה יביא רק דברים טובים. בעזרת השם שהכל יהיה תקין ויעבור בשלום".

דיברתן על גיא אולי? נטע אלחמיסטר ונועה בני בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה  (צילום: רפי דלויה)
דיברתן על גיא אולי? נטע אלחמיסטר ונועה בני בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה (צילום: רפי דלויה)

את אומרת שזה יפתח הזדמנויות ואני כבר רואה את מוצרי התינוקות שאת הולכת להוציא עוד חצי שנה.
"זה כבר ההסתלבטות עלי, שכל דבר מוביל לעסקים. אבל דווקא בנושא הזה, העניין של העסקים כל כך לא מעניין אותי כרגע. אני עסוקה בלעבור את הבדיקות, לעבור את הלידה, אני לא חושבת קדימה. בדרך כלל אני אחת כזאת שיודעת בדיוק מה אני רוצה שנה קדימה, ואיזה מוצר אני אוציא, ואיזה צבע של בגד ים יהיה. אבל בנושא הזה, באמת כלום לא מעניין אותי, אני רוצה רק רק שהעובר יהיה בריא ושהכל יהיה כמו שצריך".

טוב, אני שאלתי אותך לפני מספר חודשים אם איחלת לבר זומר מזל טוב, את אישרת. האם היא גם שלחה לך מזל טוב?
"כן, בטח".

את יודעת שהיא ילדה לפני כמה דקות?
"ממש. באמת"?

באמת באמת.
"די. אתה לא סתם אומר לי? אני בהלם. וואו יש לי צמרמורת נשבעת. אני בשוק יואו איך אני שמחה בשבילה באמת. בדיוק דיברנו וכל כך שמחתי בשבילה, כי זה היה רגע שאנחנו כל כך מבינות אחת את השניה. הגענו מאותם מקומות ואנחנו שנים חברות כל כך טובות. מה שקרה בחיים הוביל אותנו לדרכים אחרות אבל ההיריון הזה כל כך חיבר בינינו ואני בהלם. וואו, מזל טוב".

טוב נטע, יש לך בן או בת?
"אני אגיד רק לך".

אני אכבה את המצלמה, תספרי לי.
"בקרוב, בקרוב אתם תדעו. כרגע רק אני ורמי יודעים, אבל אתה יכול לנחש אם אתה רוצה". 

נטע אלחמיסטר בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה - BYNETA (צילום: רפי דלויה)
נטע אלחמיסטר בהשקת מוצרי הטיפוח למותג שלה - BYNETA (צילום: רפי דלויה)