הזמר קובי פרץ, תומך נלהב באיתמר בן גביר, התייחס לסרטון שבו נראים מפגינים חוסמים נהגת עם ילדיה ברכב, ולא בחל במילותיו הקשות נגד המפגינים כשהשווה אותם למחבלים ואיחל להם ליפול לתהום.

בתגובה לפוסט ששיתף יאיר נתניהו כתב הזמר: "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם אתם חכמים על נשים וילדים חתיכת נמושות פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה".

עוד הוסיף והטיח: "אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה שלנו. צריך להוקיע אותכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. ערב רב, עליכם זה נאמר. עוקרי ועורכי ישראל, נמאסתם ואתם קרובים ליפול לתהום, הכי גדול שאין חזרה ממנו, מושחתים נמאסתם".

קובי פרץ נגד המפגינים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קובי פרץ נגד המפגינים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זמן קצר אחרי ששיתף את התגובה החריפה, וחטף לא מעט ביקורות על המילים הקשות, פרץ מחק אותה והעלה סטורי בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא מסביר את עצמו. "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת, אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם", כתב. 

קובי פרץ מסביר את תגובתו על הסרטון  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קובי פרץ מסביר את תגובתו על הסרטון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)