הבוקר (ג') החל יום הבוחר ומיליוני ישראליות ינהרו בזה אחר זה אל הקלפיות כדי להצביע ולהשפיע. סלבס רבים כבר שיתפו ברשתות החברתיות את התייצבותם אל מול מבחר הפתקים, כאשר חלקם חשפו מה בחרו וחלקם לא, אך הזמר קובי פרץ החליט להביע את עמדתו באופן אחר משאר חבריו לתעשיית הבידור. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, אליו צירף סרטון בו הוא שר את "ירושלים של זהב" יחד עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, וכתב: "עם ישראל בוחר: ׳ובחרתם בחיים׳ בחיים של ביטחון, בחיים של מסורת, בחיים של אחדות. ביטחון אישי וציבורי או גל טרור בלתי פוסק, מסירת שטחים והקמת מדינה פלסטינית. כבוד למסורת היהודית או פגיעה בכל הכבוד והיקר לנו כעם עם מורשת בת אלפי שנים".

בהמשך פנה אל עוקביו: "בוקר טוב לקהל הנפלא שלי. עם פתיחת הקלפיות, אני קובי יעקב פרץ, מכריז כי אני מתכוון לתת את הקול שלי בבחירות הקרובות למפלגת הציונות הדתית בהובלת איתמר בן גביר, ובצלאל סמוטריץ׳ (בין כה וכה הם הולכים עם מח״ל הליכוד בע״ה כמובן) אני מודע לכך שאני אולי עלול לשלם מחיר אישי על התמיכה הפומבית שלי בבן גביר אבל אני חייב ללכת עם האמת שלי וכאמן, להיות אמיץ לומר אותה, גם במחיר שחלק מהקהל שלך אפילו עלול לכעוס עליך. ״הבוטח בה׳ חסד יסובבנו״. אני מצביע להם בגלל שתי סיבות עיקריות:

הראשונה היא בטחון. יותר נכון, תחושת הבטחון.

בשומר חומות התחלתי להרגיש לראשונה חשש אמיתי לשלום ילדיי ולחיינו מהחיים כאן בישראל. הימים המבהילים שחווינו, צריכים להיות חקוקים בזיכרון של כל אחד כשהוא נכנס לקלפי. האם אנחנו רוצים ממשלה שמחכה להחלטת מועצת השורא או מדינה שמושלת, לא כזו שחכמה על המסכנים שמפנים אותם מבתיהם לטובת הטייקונים כמו בגבעת עמל וכ׳ו. אלא מראה שיש בעלי בית למדינה גם בנגב, בגליל וביפו ובעכו.

והסיבה השנייה (ולא רק) שאני מצביע להם היא למען היהדות ומסורת ישראל כי לאחרונה אני מרגיש שזו כבר לא מדינת העם היהודי.

יותר מידי בתים בשכונה שלי חגגו השנה את חג הלווין. הרגשתי שאני משתגע. זה חג נוצרי ועכשיו מייבאים אותו לכאן כי מה? כי זה מגניב וחמוד? רבותיי, לנו היהודים יש את פורים. מהיהדות העתיקו את כל החגים אז דווקא בישראל נציין חג שמקדש את הדלעת? והדבר שמטריף במיוחד זה שבבתי הספר הס מללמד קצת תנ״ך, יהדות ואפילו מושגי יסוד כי מיד יקפצו ויגידו הדתה. אני לא רוצה שהילדים שלי יהיו בורים בכל מה שקשור ליהדות וכאן עקרו את השורש.

קהל יקר שלי, כולנו למדנו מה המשמעות של ממשלה בתמיכת המשותפת ואנחנו לא רוצים לחזור לימים הנוראים האלה. ולכן, גם אם לא בא לכם, גם אם למי יש כוח לעמוד בתור או ששכחתם באיזה קלפי צריכים להצביע - תפתרו את זה, תתאספו על עצמכם ולכו להצביע, כמובן למפלגות גוש הימין. לפי הסקרים, כל קול יכול להיות דרמטי לגורל המדינה וזו עת רצון ובעזרת ה׳, הלילה הזה יחול מהפך למען אזרחי מדינת ישראל כולה. אין לי ארץ אחרת".