ליהיא גרינר שמשתפת את עוקביה בכל רגע בחייה האישיים, הטובים והפחות טובים, סיפרה אתמול (שבת), לעוקביה כי היא העלתה במשקל וחזרה למשקל של אחרי ההריון והיא החליטה לעשות דיאטה. "דיי, הגזמתי דיי. אני בחיים לא הייתי במשקל כזה, כבד לי, הבגדים שלי כבר לא עולים, הזמנתי בגדים גדולים יותר, אני לא אחכה, אבל אני כבר הגזמתי ברמות אחרות, אני לא רוצה, לא טוב, הראש שלי ענק, הידיים שלי הגב שלי, את כל הדיאטה נתחיל מחדש מחר, זה אפילו הרס לי את החיים".

שיתפה גרינר בסדרת סטוריז תוך כדי שהיא צועדת על ההליכון בחדר כושר והוסיפה: "אני יודעת שגם תהיה לי יותר עבודה אם אני ארזה עד כמה שזה נשמע רע, יהיה לי יותר עבודה ויותר קל בחיים, יהיה לי סדר בראש ובבית, זה בא ביחד זה גוף ונפש. להגיע למשקל שהייתי אחרי לידה, זה ממש מוגזם. אני גם הורדתי את הבטן התחתונה ועשיתי הקטנת חזה, והכל פשוט גדל, אני גודלת".

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד הוסיפה גרינר: "אני עוברת תקופה על כל הבלאגן עם העסק שזה עושה לי הרבה לחצים ובעיות, אני גם הפסקתי לעשן וזה גורם לי לגדול. דברים עוברים עליי. הרבה מהעוקבים כתבו לי למה את עושה את זה לעצמך, היית פעם רזה. אני יודעת שאני יכולה להרזות ולהגיע למטרה שלי תוך שלושה חודשים ואני לא יודעת למה אני לא עושה את זה. עוד הוסיפה תפסיקו להגיד לי שאני נראית מעולה, אני במשקל לא בריא".

ליהיא גרינר (צילום: אמיר מאירי)
ליהיא גרינר (צילום: אמיר מאירי)