הזמר קובי פרץ עורר סערה גדולה בשבוע שעבר כשכינה את המפגינים נגד המהפכה ״גרועים יותר ממחבלים״, לאחר שצפה בסרטון האמא שהייתה בדרכה עם ילדיה, ונחסמה על ידי מפגינים. הזמר ספג ביקורות נוקבות על אמירותיו הקשות וחזר בו מדבריו, אלא שכעת הוא משגר מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי רביב דרוקר.  

דרוקר סיפר בתוכניתו "אזור הבחירה" על התרחש בסרטון עליו הגיב פרץ, ציטט את התגובה ששיתף ואף ציין כי הזמר התנצל במהרה על מילותיו הקשות. בלעג לאמירה האימפולסיבית של פרץ, עליה טען כי נכתבה "הלהט הרגע", דרוקר אמר: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקום, עבריין מורשע מעלים מיסים שכמותו, נמושה, פחדן ואפס".

אלא שמיד אחרי דרוקר סתר את עצמו (כפארודיה לאופן בו התנהל הזמר בעת פרסום התגובה), ואמר: "כבר אני רוצה להתנצל שאמרתי את זה, זה היה בלהט הרגע, אח שלנו קובי, אוהבים אותך". 

בחמישי האחרון נשלח מכתב התראה לפני תביעה מעורך דינו של הזמר שי אליאסי בטענה כי דרוקר קרא בתוכניתו להחרים את הופעותיו של הזמר. פרץ שיגר מכתב התראה בגין הוצאות דיבה ולשון הרע, ובמכתב שנשלח נדרש להסיר את הפרסום הדיבתי, להתנצל ולשלם פיצוי כספי בסך 200,000 לצורכי פשרה. 

רביב דרוקר סירב להגיב לידיעה

עו''ד שי אליאסי (צילום: זאב מרגליות, ''השמן'')
עו''ד שי אליאסי (צילום: זאב מרגליות, ''השמן'')