לפני כחצי שנה התאלמן הזמר האגדי טריפונס מאשתו, אברולה ניקולאידיס, שנפטרה בקפריסין ממחלה קשה. עכשיו, בהגיעו לגבורות, נאלץ הזמר הוותיק להתמודד עם סוגיות לא פשוטות. הכספת שהכילה חלק מהרכוש המשפחתי נעולה בבנק, וטריפונס מתמודד עם עורכי דין כדי להצליח לפתוח אותה ולחלץ את הרכוש.

טריפונס, דם דם הופה? מה יהיה?
“אין שום ודאות שבכספת יש משהו יקר ערך. כרגע זו תעלומה".

טריפונס (צילום: רמי זרנגר)
טריפונס (צילום: רמי זרנגר)

הזמר מוצי אביב החליט לתרום את השנקל שלו לטובת המחאה וחיבר מילים חדשות ללהיט העבר המיתולוגי שלו, “מלכות החרמון". על בסיס המילים של יובב כץ והלחן של אפי נצר הוא כתב את השיר המחודש בשם “מלכות ההמון".

אביב, אתה מקבל פידבקים?
“לחלק גדול מן ההמון לא קל להתמודד עם מה שעובר על העם ולא רק בציון. חשבתי להעביר תחושות על ידי שיר מוכר כמו גם מילותיו וכך לזעוק את זעקתם של רבים, ומהצד השני לא לזייף את התקווה של כולנו - כמו בפתיח החדש לשיר. לעזור במקצת ליישום המחאה הרוגשת עלינו, אבל להאמין ולפעול לאחדות ופיוס שיחזירו את כולנו לחיות כעם אחד, על בסיס הצהרתם של בן־גוריון ובני דורו בהקמת הבית היהודי השלישי ונאמר אמן״.

אפי נצר, דעתך?
“הפתעת אותי לחלוטין. אני עם המקהלה שלי בפסטיבל מקהלות בסלובניה זה שמונה ימים. לא שמעתי את השיר".

מוצי אביב (צילום: אלי דסה)
מוצי אביב (צילום: אלי דסה)

אפרת אפרתי חשין, בתם של רותי ושופט העליון מישאל חשין ז"ל, נפרדה לאחרונה מבעלה יורם אפרתי. כעת הם עוסקים בחלוקת הרכוש המשותף שאותו צברו בלמעלה משלושה עשורים של נישואים.

עו״ד לורי גייזלר, המייצגת את יורם אפרתי, לליאורה קשה לשפוט בנושא.
״אין לי כוונה להגיב בנושא זה, יום טוב״.

עו״ד שרון ליכט, מטעמה של אפרת אפרתי חשין, היא בטוח מכירה את מסדרונות בית המשפט.
״אין לי תגובה בנושא״.

> הדוגמנית ואושיית הרשת נטע דנינו הגיעה ליום של ביזנס אנד פלז'ר בחיפה, שכלל גיחה ל"אופטיק אילן" והתחדשות במשקפיים של איב סאן לורן מתוך מבחר מותגים, כמו גם טיפול פנים מפנק אצל חברתה איילת אליעזר בעלת מרכז האסתטיקה "אלת החן". משם המשיכה לסשן פגישות. המדור פיצח את עמימות המסתורין כי אוטוטו תשיק נטע מותג חדש של תכשיטי גוף.

נטע דנינו (צילום: אתי אקרמן)
נטע דנינו (צילום: אתי אקרמן)