בעקבות שידור הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" במפגש סופ"ש הזוגות, חטפה יואנה בויב ביקורות מהצופים שטענו שהיא "פתטית" לאחר שניסתה לנקר עיניים לזוגות האחרים ונדבקה והתנשקה הרבה עם תומר, בן זוגה לתוכנית. כעת, משתפת יואנה את הכאב שהיא חווה בעקבות הביקורות הקשות.

יואנה כתבה: "לצד תגובות יפות ומרימות יש תגובות קוטלות, מקטינות, מבקרות ושופטות שבאמת מכאיבות. מצחיק איך לא משנה מי אתה ומה השגת, כמה ומה עברת או כמה אמונה יש לך בדרך שלך ובאמת שלך, תגובה רעה אחת יכולה לשתק ולנטרל בין רגע את 99 הטובות שבאו לפניה, וגם לערער את מה שאתה חושב על עצמך. אנחנו בראש ובראשונה בני אדם, ולא דמויות טלוויזיה שבאו לבדר, אנחנו אנשים רגילים שמחפשים אהבה".

יואנה ותומר (צילום: שחר ויניצקי)
יואנה ותומר (צילום: שחר ויניצקי)

"אנחנו מורכבים, רחוקים ממושלמים, מלאים בגוונים וסתירות בטוב ובפחות, אנחנו דמויות עגולות שנקלעו ביוזמתם לסיטואציות מלחיצות מול כל המדינה, אף אחד מאיתנו לא רק ליצן החצר, לא הרכלן, לא מנקר העיניים, לא רק המרוכז בעצמו, ולא רק המאמי הלאומי. אני יודעת שבחרנו בזה וזה בסדר לבקר ואנחנו משתדלים ללמוד ממנה ולהתפתח מתוכה, אבל בבקשה קצת חמלה, לא לרדת נמוך. ותזכרו שזה בלתי אפשרי להראות הכל ולכן לא כל הסיפור מסופר", הוסיפה יואנה.

תומר ויואנה (צילום: צילום מסך קשת 12)
תומר ויואנה (צילום: צילום מסך קשת 12)