כשהתפרסם הסרטון האינטימי של עמוס לוזון, שרץ ברחבי הרשת והפך לאחת הפרשות המדוברות ביותר של התקופה האחרונה, החשודה המיידית של העוקבים ברשתות החברתיות הייתה, איך לא, אירית רחמים. זאת, כיוון שהשניים נפרדו כחודש בלבד מהתפוצצות הפרשה. כבר עם תחילת הפרשה שיגרה רחמים באמצעות עורכת דינה, לורי גייזלר, תגובה בה נכתב כי אין לה שום קשר להפצת הסרטון החושפני - וכעת סוף כל סוף מגיעה ההוכחה. 

שעות ספורות אחרי שהותר לפרסום כי נעצרו על ידי משטרת ישראל שני תושבי כפר שמריהו, החשודים בהפצת הסרטון וסחיטה באיומים של איש העסקים, רחמים החליטה לפרסם את תגובה בנושא. בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, המלווה בתמונה שלה עם שני בניה, וכתבה: "חכמים אמרו כי 'החיים והמוות ביד הלשון' לשון הרע, הוצאת דיבה, שאין מאחוריה ולו פירור של אחיזה במציאות, הדירו שינה מעיניי בחודש האחרון".

View this post on Instagram

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

עוד הוסיפה על התחושות: "הילדים שלי, אני, כולנו בחודש האחרון ״זכינו״ למבטים מאשימים. הרגשה נוראית. הקלה גדולה, זה מה שאני מרגישה, ואם אני רוצה לדייק: הקלה והודיה. כשקראתי שמשטרת ישראל שמה את ידה על החשודים בהפצת הסרטון , ירדו לי דמעות שהחזקתי בתוכי בחודש האחרון. דמעות של הקלה".

"בשבועות האחרונים שמעתי את הלחשושים קראתי את הטוקבקים. הרגשתי את המבטים .את האמת? פחות נעים. לא כיף להרגיש חשודה, אבל לאורך כל הדרך ידעתי שהאמת תצא לאור. לא היה בי רגע של ספק שידה של המשטרה תגיע אל מי שעשה את המעשים הנוראיים האלו. אבל הדרך לשם… הימים הקשים שעברתי, שעברנו…".

לסוף הודתה לכל המעורבים באיתור החשודים: "אז קודם כל, תודה למשטרת ישראל על הטיפול הממוקד והמקצועי. אני מקווה שהמשך הטיפול בפרשה יהיה זריז ושהענישה תמוצה עם העבריינים. ותודה ענקית למעגל המשפחתי הקטן שלי הילדים שלי בראש ובראשונה שעברו הכי הרבה , החברים והקולגות שהיו שם בשבילי וידעו את האמת. בבקשה, תחשבו פעמיים לפני שאתם פוגעים לאנשים בשמם הטוב, בפרנסה שעליה הם עומלים יומם ולילה, בעולמם הרגשי והאישי. תהיו טובים. תהיו בני אדם".