לפני כחמישה חודשים עבר מייקל לואיס תאונה קשה במסגרת צילומים באיי סיישל, כשנפל מגובה 15 מטר ונפצע בכל חלקי גופו. מאז ועד היום עובר הדוגמן והשורד בדימוס תהליך של שיקום והחלמה. אלא שכעת בשורות קשות נוספות לאיש והריבועים, שנפרד מזוגתו בשנתיים האחרונות מרי פרגלין.

בפוסט ששיתף בדקות האחרונות בישר לואיס על הפרידה ושיתף את מכתב הפרידה שהעניקו בני הזוג הפרודים אחד לשנייה: "אני לא באמת יודע מאיפה להתחיל, אז אני פשוט אגיד את זה - מרי ואני נפרדים. כתבתנו אחד לשנייה מכתב פרידה ורצינו לשתף אתכם. מרי שלי אני יושב כרגע במרפסת וכותב עם קפה בפה ודמעות בעיניים, מסתכל על השמיים ועל הירח ומכיל את כל השנתיים האחרונות שלי איתך".

מייקל לואיס ובת הזוג, מרי פרגלין (צילום: אור גפן)
מייקל לואיס ובת הזוג, מרי פרגלין (צילום: אור גפן)

עוד הוסיף לואיס: "הכרתי נשמה גבוהה שאוהבת חופש מכורה לאדרנלין וחלומות ובן אדם שכובש יעדים שלא מפחדת לשים זין. קפצנו ממטוסים וצללנו יחד במים עמוקים, טיילנו צילמנו, צחקנו וגם רבנו והתווכחנו ותמיד בסוף השלמנו. ככה זה כשאוהבים. גם עכשיו כשאני כותב את המילים האלו אני יודע שמה שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון למרות שזה כואב ועצוב, כי יש דברים שפשוט לא מסתדרים למרות שאוהבים. סיימנו את זה באנושיות וכחברים, אני חבר שלך לעד".

כמו כן, שיתף לואיס את מכתב הפרידה של מרי: "חווינו כל כך הרבה בשנתיים האלו חקרנו את עצמנו ואת העולם , עברנו מלא אתגרים ודברים שהעצימו את הזוגיות שלנו ולאורך הדרך שאלנו אחד את השנייה שאלות מהותיות על העתיד שלנו. הבנו שיש בינינו המון הסכמות לגבי החיים אך מצד שני גם המון פערים, יש בינינו אהבה אדירה אבל זה לא הכל. האהבה תמיד תישאר שם, ואנחנו נפרדים כחברים ממש טובים".