אולי גם אתם נחשפתם השבוע לתחקיר המטלטל של הכתבת ליאור שלו באתר מאקו על אברהם (אבי) אהרוני, שהונה לכאורה עשרות משקיעים, תוך שהוא מבטיח להם הבטחות מרחיקות לכת ומציג עצמו כנציג נטפליקס. לצדו של אהרוני הוזכרה גם רוני נדלר, שסיפור ההצלחה המטאורי של חברת ההפקות שלה זכה לאזכורים רבים בתקשורת.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סמוך להתפוצצות הפרשה טענה נדלר כי גם היא נפלה קורבן למעשיו של אהרוני. מי שנחלצה להגנתה של נדלר היא הזמרת והשחקנית דפנה דקל, שכתבה בפייסבוק: “רוני נדלר היא אחת הנשים האהובות עליי ביותר וחווה עכשיו סיוט מתמשך. היא נפלה קורבן להונאה קשה ואיומה של נוכל מיומן, מתוחכם ורב מעללים. הוא הותיר אותה עם חובות עצומים, חשופה לתביעות ומרוסקת. אני יכולה להעיד ממקור ראשון - רוני היא קורבן! ותו לא".

דפנה דקל (צילום: גיא הכט)
דפנה דקל (צילום: גיא הכט)

בני נדלר, אביה של רוני, מה עובר עליה בימים אלו?
“בתי נעקצה יחד עם עוד הרבה אנשים אחרים. היא מרוסקת לגמרי וצריכה זמן להתאושש. הוא השתלט לה על הכספים ועל יחסיה עם כל מיני אנשים. הוא פעל בשמה מול כל מיני גורמים, זייף מסמכים, מכר לה חלומות והכל התברר בדיעבד כשקר וכזב. היא התלוננה במשטרה ואנחנו מקווים שיעצרו אותו".

הרבה דמעות נשרו מעיניהם של הנוכחים במופע המחווה שערך בשבוע שעבר דורון נשר לנעמי פולני בחצר כנרת. פולני, 96, התרגשה מאוד מהמופע והגיעה כשהיא מצוידת במחולל חמצן ועם אנרגיות מופלאות, כמו תמיד. מי שליוותה את נשר הייתה דליה הוכברג, שמשמשת כסוכנת שלו ותרמה רבות לשיקומו ולחזרתו לבמה בשנים האחרונות.

נשר, איך חברת לפולני?
“אני לא זוכר איך זה התחיל. אני חושב שרום אטיק, המפיק של ‘תושב חוזר', העלה את הרעיון הזה, שאני אשאל אותה על ‘עלומה'. ראיון של חמש דקות נגמר ב־20 דקות שיחה. אחר כך העלינו אותה על ‘שדמה' ומפה הכל נפתח. לא העליתי על דעתי שהיא יודעת את המילים של ברטולד ברכט במקור בגרמנית ולשיר את השירים של לוטה לניה, שאותם ידעתי בעל פה מילדותי. עכשיו, אחרי שהוריי הלכו לעולמם, רק נעמי פולני יודעת לשיר ‘סוראביה ג׳וני', ובכלל יש לנו חוג לשירים מאוד נשכחים".

נעמי פולני ונשר (צילום: דליה הוכברג)
נעמי פולני ונשר (צילום: דליה הוכברג)