נדמה שבכל רגע נתון יש משהו מסעיר בחייה של עדן פינס. הדוגמנית המצליחה הצטלמה לקמפיין 'Fame Parfum', הבושם החדש מבית rabanne והפתיעה את TMI כשחשפה בפנינו תקרית מלחיצה שקרתה לה בזמן שביקרה את בן זוגה, הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, במוסקבה. צפו:

עדן פינס בריאיון על בן הזוג, הכדורגלן מתיאס נורמן (ריאיון: עידן זקן) (צילום :מערכת TMI)

מאיפה יש לך זמן לכל הלוז הזה? אני ספרתי קמפיינים בינלאומיים, זוגיות בינלאומית, ליינים משלך, אימונים מסביב לשעון. מה סוד הקסם?
"חמסה חמסה, ברוך השם. להאמין, להודות כל יום על מה שיש, לא לקחת כל דבר כמובן מאליו, להציב מטרות. אני בן אדם מאוד מסודר ככה שיש לי לו"ז קדימה בחודש, עד כמה שאפשר כמובן כי דברים באים והולכים בעבודה הזו. יש לי goals ומטרות שאני רוצה לכבוש אותן, ואני גם רגילה לזה, לעבודה הזו שהיא נון-סטופ, ככה שעוד מטלה ביומן ועוד פרויקט זה מבורך מבחינתי". 

טוב זרקתי מקודם זוגיות בינלאומית. בואי נדבר על זה – מה קורה long distance relationship?
"לומדים, לומדים על הדרך כזה".

איך קרה שעדן פינס מרעננה יוצאת עם כדורגלן נורווגי?
"וואו, שאתה מגדיר את זה ככה זה באמת מעניין. איך קרה? קרה, פשוט קרה".

התרגלת לסיטואציה, לטייטל? שאת יוצאת עם כדורגלן נורווגי. את יודעת, זאת מנטליות שונה לגמרי. 
"האמת שיש לו מנטליות די ישראלית, אני חושבת שזה מה שמאוד מושך אותי בו. הוא מאוד "down to earth", הוא מאוד כזה מהשכונה. גם בנורבגיה יש שכונה, אז יש לנו מכנה משותף. עוד לא התרגלתי, אני עדיין אתה יודע, בתזוזה".

עדן פינס בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)
עדן פינס בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)

הצהרתם על אהבתכם באינסטגרם ממש. ראינו שהוא החליף תמונה לתמונה זוגית שלכם. יש תכניות עתידיות?
"איזה סימפוזיון נעשה מהחלפת תמונה באינסטגרם".

כי זה ביג. שאת עדן פינס ובן הזוג שלך מחליף תמונה לתמונה זוגית שלכם, זו הצהרה. 
"זה מה שמותק בו, שהוא כל כך פשוט. הקשר הזה הוא באמת אמיתי, זה לא עכשיו איזה משהו אתה יודע... שמסתכלים על אנשים בתעשייה הזו, חושבים שרוב הדברים שהם עושים זה למען יראו ויראו, ולא. הבן זוג שלי הוא הבן זוג, זאת הזוגיות שלי וזו זוגיות רגילה לכל דבר. זו מחווה מאוד חמודה כי אני גיליתי את זה יחד עם כולם".

הוא לא התייעץ איתך על זה?
"לא, פשוט פתאום ראיתי את זה וזה היה מאוד חמוד". 

ראינו שאת מבקרת אותו בכל מקום שהוא נמצא בו וגם שנסעת אליו למוסקבה. לא מלחיץ לנסוע לשם בתקופה כזו?
"האמת שבהתחלה קצת נלחצתי, אבל כשאתה בא עם מטען כישראלי שהיה בצבא וקצת מכיר את אורך החיים הזה, אז שם יותר רגוע מכאן. זה לא שיש טילים ודברים כאלו, אבל אנחנו הרבה יותר ערוכים והרבה יותר מכירים את זה. בשתי לילות שהייתי שם היו פיצוצים. התפוצצו שם דרונים (רחפנים). אגב, אף אחד מהארץ לא שאל אותי "מה שלומך? האם הכל בסדר?", שני בניינים ממני התפרק בניין. 

חברים או תקשורת? 
"אף אחד. כאילו, אולי כמה חברים אבל מי שראה מהתקשורת אז לא היה על זה ממש רעש כאן. אבל כן, היה שם התפוצצות של דרון".

החזיר אותך לפלאשבקים בארץ?
"תקשיב, אני ישר התעוררתי ואמרתי למתיאס - "תקשיב היה פיצוץ", והוא אמר לי – "לא, זה רעמים". אמרתי לו: - "מאמי זה לא, אני מכירה, זה לא רעמים". קמנו יום למחרת, הוא הלך לאימון והיתה לי תחושה, אז ירדתי למטה ואני רואה זכוכיות. זה היה ממש שני בניינים לידינו".

נראה לי טראומטי.
"זה היה טירוף, כן".

לא מלחיץ אותך? לא אומרת לו "תשחרר מרוסיה"?
"הוא כבר לא ברוסיה, הוא עבר. אבל לא, אני תומכת בו במה שהוא עושה – בעבודה שלו, בכדורגל, זה משהו שהוא אוהב. זה היה לפניי אז אין סיבה ששום דבר ישתנה וכל עוד זה נוח לשנינו הכל בסדר, וגם אם לא יהיה נוח, נתמודד". 

עדן פינס בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)
עדן פינס בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)