אסף זמיר הודיע הבוקר כי ירוץ לבחירות לראשות העיר תל אביב יחד עם רון חולדאי, כאשר על פי הדיווחים זמיר יכנס לנעליו של ראש העיר הנוכחי בהמשך הקדנציה. זמיר יתמודד גם ראש בראש עם ח"כ בדימוס יובל צלנר המועמד לבחירות הקרובות. ואם תהיתם למה אנחנו עושים את הקישור המדובר, כי כעת הפייט האמיתי עובר לנשות המתמודדים התמוכנות בבני זוגן לראשות העיר, מעיין אדם ומאיה ורטהיימר שהיו בעברן חברות טובות ויחסיהם התקררו לאחרונה. 

כזכור, הזוג צלנר ואדם היו חברים טובים של הזוג זמיר ואישתו ורטהיימר, אלא שהיחסים בין החברות הטובות מהעבר עלו על שרטון. הסיבה למשבר ביחסים היא תולדה של מריבת עבר של אדם עם הבסטי לשעבר ליאל אלי במהלך חופשה משותפת של אדם, אלי, ורטהיימר, וחוסר התמיכה של ורטהיימר באדם בפרשה שהרחיקה לכת.

ליאל אלי, מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: איתמר גינזבורג)
ליאל אלי, מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: איתמר גינזבורג)

כמו כן, לאחרונה שיתפה מאיה ורטהיימר בהפלה הכואבת שעברה, ומעיין אדם שיתפה מסר מחזק לורטהיימר, אך בחירת המילים שלה הייתה בעייתית. בפוסט ששיתפה על ורטהיימר כתבה: "אנחנו לא בקשר, אבל מצאתי את עצמי בוכה, וקוראת שוב ובוכה יותר. אבל כמו שתבור תתהפך בסוף מאיה תהיה אמא לשניים לפחות, רק לא להישבר", בעקבות הפוסט היא חטפה תגובות נוקבות ברשת.

למרות ההצטננות בגזרת הנשים והחברות בדימוס , בני הזוג של ורטהיימר ואדם נותרו בקשרי חברות וכעת הם מתמודדים על אותו התואר הנחשק. 

מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: נווה אביאני)
מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: נווה אביאני)

מיובל צלנר נמסר ל-TMI: ״אסף ואני חברים קרוב ל 20 שנה ותמיד נהיה חברים. עם זאת, תל אביב זקוקה לרענון משמעותי ולראש עיר מנוסה, צעיר ואנרגטי שיוכל להתמודד בצורה לוחמנית ושקולה עם האתגרים היום יום והמתקפה על אורח החיים שלנו בתל אביב. בתקופת השלטון הישן הגיע יוקר המחיה בעיר ת"א לשיא של כל הזמנים וזה לא שיא להתגאות בו, לא ניתן מענה לאתגרים של דרום העיר או למצוקת הדיור של הצעירים. עכשיו הזמן שלנו, צעירי העיר להוביל לשינוי ולהנהגה רעננה ומלאת אנרגיה להצעיד את תל אביב לאתגרי המחר ולא לדילמות של האתמול״.