בפרק אמש (שני) ב"מטבח המנצח VIP" בחרה מעיין אדם המשתתפת עם אימה, להניק את בתה התינוקת שהייתה בזמן הצילומים בת כמה שבועות, סביב השולחן בו ישבו המתמודדים האחרים והשופטים חיים כהן ורותי ברודו. אלא שמעיין חטפה חיצי ביקורת מחלק מהמתמודדים ובעיקר מברודו על ההנקה הפומבית שאמרה: "החלטת שאת לא עוצרת לרגע, לי לא נעים לראות חזה של אישה פרוש לפניי, לא נעים לי לראות פטמה של אישה באמצע המסעדה שלי, מצטערת אבל לא נעים לי״.

עדיין לא נרשמתם לשיעור אנגלית? לחצו עכשיו לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות 

מעיין אדם בוחרת להניק את ביתה בשולחן. (צילום :קשת 12)

כעת מגיבה אדם על החלטתה להניק מול עדשות המצלמה ועל כל המבקרים ביניהם רותי ברודו: ״הבחירה להניק על המסך, אומנם ספונטנית אך איננה שרירותית. כל מי שהפכה לאמא מוצאת את עצמה באינספור דילמות יום יומיות ובחירות מייסרות, בין העולם ומה שהפך לכל עולמך. הנקה לא חייבת לכבול אותך לבית, היא לא עונש, היא זכות גדולה".

"היא לא אמורה למנוע ממך קפה עם חברה או עבודה. אם זה מביך מישהו, אז המישהו בבעיה. שמחתי על ההזדמנות ליישם את זה הלכה למעשה, מול כל המדינה. מביך לך לראות אישה מניקה בבית קפה, תשתה קפה בבית, יש לך בעיה עם קולגה מניקה במשרד, תמצא עבודה חדשה. אני אשתדל להתכסות ולעשות כמיטב יכולתי שלא תיפגע, אבל קודם כל התינוק הרעב שלי, אחר כך אתה", כתבה אדם. 

רותי ברודו (צילום: סיימון אלמלם)
רותי ברודו (צילום: סיימון אלמלם)