הערב עלתה לאוויר העונה החדשה של תוכנית הבישול המצליחה "המטבח המנצח VIP", והפעם התיישבו יחד סביב השולחן ליאור נרקיס ואשתו ספיר, לאון ופאולה רוזנברג, חיים לוינסון וקובי אריאלי, מעיין אדם ואמה, חזי דין ואימו, וכמובן חיים כהן ורותי ברודו.

"עלובה שאת, דוחה": מעיין אדם שוב מעוררת סערה ברשת - ומתנצלת

סביב השולחן עלה דיון סוער העוסק בלגיטימציה שיש לנשים להניק במרחב הציבורי בכלל ובמסעדות בפרט, זאת לאחר שמעיין אדם החלה להניק את בתה לעיני כולם. 

"אין מה לעשות, זה הלו"ז שלה", אמרה בחיוך מעיין. "אני חושבת שהחיים לא מפסיקים כשמביאים ילדים. ומצד שני, חיכיתי לזה כל החיים, אז לא בא לי להמשיך כאילו לא קרה כלום. בא לי להיות בזה. אז הנה, אני עושה את שניהם, על השולחן שלכם ביחד", הסבירה. 

"בראבו", אמרה פאולה תוך כדי מחיאות כפיים. "זה אופוריה, אופוריה זה שאף אחד לא אומר, אף אחד לא מעקם עין. כי לפני עשר שנים בטלוויזיה לא היו נותנים לה להניק". 

"אני מתמודד עם זה בהופעות שלי", סיפר קובי. "פתאום שורה ראשונה ושנייה יש מניקות, זה התחיל במבוכה, ואז התרגלתי. אתה יודע מאיפה אני מגיע, אמר ללוינסון שישב לידו, אני בא ממקום שזאת פעולה אינטימית בחדר", חשף.

לשיחה הצטרפה אמה של אדם ואמרה: "כשגברים רואים אישה שהיא יושבת בבית קפה ומניקה, אז הדמיון מתחיל לעבוד". "אני רוצה להגיד לך משהו בילהה", קטע ליאון, "הדמיון של גברים עובד כל הזמן והם צריכים להתחיל לקחת אחריות על הדמיון שלהם".

"לא נכון", קטעה רותי ברודו את רצף התמיכה באקט, "יואו, אמאלה. אני באפלה אני מהאלה. לי לא נעים לראות חזה של אישה פרוש לפניי. לא נעים לי לראות פטמה של אישה באמצע המסעדה שלי, מצטערת לא נעים לי".

"אני מסכימה עם רותי", הצטרפה אמה של אדם. 

את הדיון סיכם לוינסון ואמר לברודו: "אני לא מבין את העמדה שלך, כי זה לא מישהי שעכשיו יוצאת מחוף הים והחליטה לבוא ולהתיישב בבית הקפה בלי חולצה, פה זו פעולה עם קונטקסט ספציפי שהתינוק צריך לאכול, מיני, לא מיני, זה בקונטקסט שהתינוק אוכל, זה הכל".

הפעם בתוכנית היה זה ליאור נרקיס ואשתו שהתחרו על תואר הבשלנים הטובים ביותר, שחתם את התוכנית כשהקדיש לאשתו שיר בהפתעה בביצוע מרגש.

ליאור נרקיס מפתיע את אשתו ספיר בביצוע מיוחד בסוף הסרוויס במטבע המנצח VIP (צילום :קשת 12)