כוכבת ״חתונה ממבט ראשון״ והאמא הטרייה, קטיה אברבוך, שיתפה בכאב גדול וחוסר אונים, כי האחיינית שלה, טליה, עוברת כבר שנה התעללות קשה בבית הספר מדי יום. לטענת אברבוך אף אחד מהגורמים החינוכיים לא נחלץ לעזרתה.

יוצאת הריאליטי שיתפה פוסט נוקב, תייגה את שר החינוך יואב קיש, וכך כתבה: ״אני כותבת את זה עם ידיים רועדות ודמעות בעיניים, לא מאמינה לדברים שאני שומעת אחיינית שלי שהפכה אותי לדודה לראשונה, הילדה הכי מתוקה וטובת לב שאני מכירה, עוברת התעללות כבר שנה שלמה בבית ספר בבאר שבע, על ידי ילדה אחת שבאופן שיטתי מהלכת עליה אימים. היא מודרת, מוחרמת, נפגעת מילולית ופיזית על בסיס יומי". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קטיה אברבוך משתפת כי אחיינית שלה חווה חרם  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קטיה אברבוך משתפת כי אחיינית שלה חווה חרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"במקום שאמור להקנות לה בטחון וכלים לצאת לחיים. וכולם יודעים, המורות, מנהלת בית הספר, מערכת החינוך, ראש העיר,  כולם מעלימים עין, מגלגלים את האחריות, מכשירים את השרץ. וטליה סובלת למה? למה ילדה ככ טובה צריכה לחוות את הדבר הנורא הזה. למה זה צריך להיות סיפור הילדות שלה? איזה הצדקה יש לקיום של בית הספר הזה?" 

"חודשים שאני נרדמת עם המחשבה עליה בראש. אני כבר לא יודעת איך לעזור, עם מי לדבר, במערכת החינוך שלנו רק משברים על שביתות וכספים, איפה אתם כשהילדים באמת צריכים אותכם? תתביישו".