השבוע הכריזה אל על השקת התפריט החדש למטוסים יחד עם השף אסף גרניט. באירוע החגיגי שכלל טעימות של מגוון המנות החדשות. בין המשתתפים שהגיעו; נועה קירל, אסף גרניט, ליאור סושרד, חנן בן ארי, יעל בר זוהר, דנית גרינברג, דניאל עמית, גל זהבי ועוד. בראיון מיוחד ל-TMI חשפה המגישה עדן הראל, שהייתה בעברה מנחת MTV אירוע במהלכו כמעט נתקעה במדינת אויב בין טיסות.

"החוויה הכי מלחיצה שהייתה לי": עדן הראל על הרגע המפחיד שחוותה במדינה עוינת (צילום: קיץ ברבנר)

ספרי לי איפה אנחנו נמצאים ומה אנחנו עושים כאן?
"אנחנו בהשקה של התפריט החדש של אל על השף אסף גרניט מכין פה אוכל 'אמאלה ואבאלה' כיף". 

מה הכי אהבת מהמנות שהוגשו? 
"הדגים. מאוד קשה לדייק עם דגים בסגנון מרוקאי, זה לא פשוט אבל לא היה לי ספק שהוא יעשה את זה מדוייק. היה ממש טעים". 

איך זה להיות בנבחרת של אל על? מה תפקידך? מה את עושה בעצם?
"מה תפקידי? אני מספרת על דברים חדשים שקורים באל על יש לי 'הנוסע המתמיד' אני נכנסת לכל המקומות הכי כיפיים לכל הלאונג׳ים משודרגת תמיד תענוג... מה עוד יכולתי לבקש?".

בעברך ב-MTV בטח טסת המון והיית כמעט בכל מקום ספרי לי על חוויית טיסה שזכורה לך.
"חוויית טיסה... אני זוכרת שטסתי להודו ואמרתי: 'אני לא הולכת לשרוד את כל ה-1000 שעות טיסה האלה, אני לוקחת כדור שינה'. עכשיו, עצרנו במדינה עוינת ואני זוכרת שאמרתי לדיילת 'אני עם כדור שינה, שימי לב שאני עולה בחזרה על המטוס' הורידו אותנו ואז העלו אותנו 'אני יושבת ליד הכניסה, שימי לב שאני לא נרדמת ונשארת במקום הזה' ו... אני לא יודעת איך זה קרה או מה בדיוק קרה אבל באמת נרדמתי שם על הכיסא באמצע שום מקום ופתאום אני שומעת רעשים כאלה וקוראים לי 'עדן הראל בבקשה תגיעי', ואני מתעוררת עפופה ופתאום אני רואה את הדיילת רצה 'סליחה סליחה'. מה 'סליחה', יא גזורה, עוד שניה היינו עושים פה מלחמת עולם'. רצתי מהר למטוס זו היתה החוויה הכי מלחיצה שהיתה לי". 

"יצא לך פעם לעבור על חוקי שדות התעופה? להביא מטען עודף או משהו שאסור? 
"אתה יודע, אומרים שלבעלי תשובה יש משפט כזה: 'לא מזכירים את עברם' אז מה שהעברתי ולא נתפסתי אני בטח לא הולכת לדבר וזה. בטח היה פעם, אז עזוב אותי משיחות כאלה".