הזמר מאור אדרי ואשתו נאור פוני שחוו כזכור השנה משבר גדול בנישואים, כפי שדיווחנו לכם לראשונה, הצליחו לבסוף להתגבר על המכשולים וחזרו לזרועות האחד של השני. אלא שכעת מסתבר שמכה נוספת נפלה על הזוג, שגילו לשמחתם כי הם מטפחים הריון מבלי שידעו אך הסוף מר לאחר שנאלצו לעבור הפלה כי הם נשאו הריון חוץ רחמי.  

פוני כתבה ברשתות החברתיות:  "מאיפה מתחילים? יום רביעי תקף אותי כאב חד בבטן ברמה שלא הצלחתי לעמוד על הרגליים 3 שעות. לקחתי משכך כאבים והכאב קצת נרגע. בבוקר של חמישי הבנתי שזה לא חולף והלכתי לרופא משפחה ששלח אותי לעשות בדיקות כלכליות וניסה לשלול דלקות כאלה ואחרות".

"בשישי בבוקר שאני מבינה שהכאב לא עוזב, החלטתי ללכת לרופא נשים ולבדוק לעומק מה קורה בגוף שלי זו הייתה אינטואיציה חזקה מאוד, שרק רופא נשים ידע מה יש לי. עושים לי בדיקת הריון, 'מזל טוב את בהריון', הייתי בעננים. שולחים אותי לאולטרסאונד ושמה מגלים - אין הריון ברחם, ההריון מחוץ לרחם, ואני מדממת בחלל הבטן מסביב לחצוצרות. שלחו אותי מייד למיון… ואני מבולבלת בין עצב לשמחה. בשנייה כל החיים מתהפכים מ-100 ל-0".

View this post on Instagram

A post shared by Naor Pony (@naorpony)

"נסעתי מיד למיון. במיון הבנתי, יש לי הריון שהתפתח בחצוצרה אני בשבוע 6 וכמה ימים.ואין ברירה צריך להכנס מיד לניתוח להוריד את ההריון ואת החצוצרה.יש לי דם בחלל הבטן שמסכן אותי וכל שנייה יכול להיות אסון גדול יותר. ההחלטה הייתה מלווה בהמון בכי וכאב אבל אין ברירה. הבריאות שלי לפני הכל. אז עברתי ניתוח והורידו את ההריון ואת החצוצרה ואני אחרי. כאובה נפשית וגם פיזית. אבל יודעת שהכל לטובתי. יודעת שהבריאות שלי היא מעל הכל".

ולא סתם אני מדברת על זה. לי לא הייתה מודעות.. ולקחתי את הזמן, חשבתי שזה כאב שיחלוף ולא תארתי לעצמי שזה יכול להיות הריון חוץ ריחמי. היה לי דימום בתאריך של הווסת שמסתבר שבכלל לא היה מחזור. זה אומר שבכל כאב הכי קטן תלכו להיבדק ואל תהיו שאננות, דימום יכול להיות גם בהריון (מה שלא ידעתי) ואפשר לחיות גם עם חצוצרה אחת. אם לא הייתי מגיעה בזמן להיבדק לא יודעת איפה הייתי היום. תודה לה׳ על הכל! תודה שזה נגמר ככה ושאני בריאה ושלמה, תודה אבא שאתה שומר עליי".

מאור אדרי, אשתו נאור, והבן ריף (צילום: נטלי דבש)
מאור אדרי, אשתו נאור, והבן ריף (צילום: נטלי דבש)