בזמן שהאלימות בארץ גואה מיום ליום, הופץ ברשתות החברתיות סרטון התעללות מחריד בו נראית חבורת נערים בעיר פתח תקווה, מכה באלימות נער צעיר במשך דקות ארוכות עד זוב דם באמצעות שוקר חשמלי ומקלות כשהוא מתחנן על נפשו, כשבמקביל הם מצלמים את התיעוד המזעזע. 

פרשת הלינץ' המחריד בפ"ת: זה פרט הזהב שהוביל למעצר החשודים

הסרטון המדובר שהפך לוויראלי הצליח לעורר את זעמם של כוכבי הביצה, ביניהם הזמר עומר אדם שהציע את עזרתו לנער המוכה.

הזמר שיתף את התיעוד הקשה וכתב "תיכף ראש השנה ויום כיפור. במקום לקחת על עצמנו זכויות וללמוד להיות באחדות מגיעים רוע כזה, באמת בושה. מאחל אהבת חינם, ואתה אח שלי שם באמצע, אוהב אותך ומה שצריך כאן איתך".

עומר אדם על הלינץ' בנער בפתח תקווה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
עומר אדם על הלינץ' בנער בפתח תקווה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

עומר אדם הוא לא היחיד: גם הכדורגלן ערן זהבי פנה לעוקביו וכתב "שמישהו ישיג לי את הבחור הזה, אני רוצה שהוא יהיה אורח כבוד במשחק שלנו, שיישב במקום הכי טוב באצטדיון. ולכם הסמרטוטים בסרטון - מקווה שהמשטרה תטפל בכם ביד קשה מאוד".

תקיפת הנער בפתח תקווה. קרדיט: לפי סעיף 27 א' (צילום :שימוש לפי סעיף 27 א')

הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט התייחסה לסרטון המזעזע וכתבה: "אני לא מאמינה שרוע כזה קיים במציאות. אני עם דמעות בעיניים. רוצה להקיא רק מלראות את הפרצופים של הילדים הדוחים האלה. רוע טהור, גיבורים כולם על אחד. אני מאחלת לכם שלא תוכלו ללכת ברחוב מרוב בושה עד סוף ימי חייכם, ואז לחשוב על ההורים של הילד, על האמא שצריכה לראות את הילד שלה עובר לינץ', מושפל ומתחנן שיתנו לו ללכת".

השחקנית ומגישת הטלוויזיה מגי טביבי התייחסה גם היא לאירוע המזעזע וכתבה: "הלב מתכווץ. לאן הגענו, ככה נראית פשיטת רגל ערכית".