יומיים וקצת חלפו מאז עלתה סתיו קצין, כוכבת עונת "האח הגדול", במדרגות הבית, כשהגיעה למקום השני בגמר הגדול. אחרי שהבינה את כמות האהבה שהיא מקבלת בחוץ, וקלטה שהיא כבר לא תוכל לצאת לטייל כמו אחרונת האדם ברחובות מבלי שיקפצו עליה המונים של מעריצים, סתיו קצין מתחילה לעכל את מה שעברה - ונשברת ופורצת בבכי.

סתיו קצין בריב סוער עם זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק: "אני עשיתי את העונה"
מעריצי סתיו קצין זועמים על הפקת האח הגדול: "משחק מכור, מנעו ממנה את הניצחון"

בין ראיון לראיון ובין להשלים פערים עם הילדים והמשפחה, הברבי נחשפה לכמה סרטונים שרצים ברשת מתוך הבית בכיכובה, בין היתר את סצנת המקלחת והפן הידועה במהלכה הוחרמה על ידי הדיירים, הכל צף לה ברגע - והיא פרצה בבכי. קצין תיעדה את עצמה בסטורי באינסטגרם עם דמעות, ושיתפה: "התחלתי לראות כל מיני קטעים, כי באמת לא ראיתי דברים שעשו לי מאחורי הגב. כמה הן רעות וכמה אנשים היו שם רעים אליי, אני לא מתמסכנת כי זה היה, אבל זה כל כך מחזיר אותי למה שעברתי שם, אל הרגשות - וזה הציף אותי מחדש, כאילו כל מה שעברתי, אתה סולח ושוכח".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סתיו קצין (צילום:  צילום מתוך אינסטגרם)
סתיו קצין (צילום: צילום מתוך אינסטגרם)

קצין פנתה למעריצים, והוסיפה: "כמה האהבה והערצה שלכם, אני לא יכולה ללכת במקומות ציבוריים, כי לא נותנים לי ללכת מרוב אהבה. הכסף בכלל לא מעניין אותי עכשיו, כמובן שהיה כיף לנצח, אבל כל האהבה שלכם והמילים שאתם אומרים לי, אני רק עכשיו מתחילה להבין מה קורה - זה פיצוי על כל השנים שעברתי. חיכיתי כל החיים לרגע הזה, ואלו דמעות של אושר, אושר אמיתי".