הזוגיות של כוכבי "חתונה ממבט ראשון" - רון שוורץ וטל רואה, החלה כבר בטקס החופה בו נפגשו לראשונה בחייהם. כבר שנים שלא ראינו בריאליטי שידוכים כזו התאהבות מהירה וכוונות אמיתיות וטהורות לבנות עתיד משותף, אלא שלצד כל אלה השניים גם ספגו לא מעט ביקורות על הקצב המהיר ועל האופן בו ניהלו את הקשר לעיני המצלמות.

אלא שמאז חלפו חודשים והשניים כבר בנו לעצמם חיים יחד, פיצחו את סוגיית מקום המגורים שעלתה לא פעם לאורך התוכנית והבינו שאהבתם חזקה מהכל. פגשנו את השניים באירוע סיום העונה, שהתקיים במלון הדירות "The Levee" בתל אביב, שם הם סיפרו לנו על התקופה שעברה עליהם בזמן שידור הפרקים, על המשפט בתוכנית שהוצא מהקשרו ועל מה שעוד צפוי להגיע. צפו:

ריאיון עם רון שוורץ וטל רואה - "חתונה ממבט ראשון" (צילום :שי רגב)

טוב אז קודם כל אני אאחל לכם מזל טוב על זה שנגמרה התקופה הזאת, איך היא עברה עליכם?
טל: "וואו, תקופה מטלטלת, מרגשת, מעצימה, שמחה, עצובה, כל מנעד הרגשות היה שם".
רון: "אני חושב שכל תקופה - את התהליך של לקראת המיונים, אחר כך הצילומים ואחר כך הציפייה לשידורים והשידורים, כל תקופה כזאת הייתה מרגשת, מעצימה, אני למדתי על עצמי וגם בשלבים שאנחנו ביחד, בעיקר בצפייה, למדנו המון גם אחד על השנייה וגם על הזוגיות שלנו".

איך זה בעצם לשבת יחד בסלון, לצפות במשהו שקרה לפני כמעט שמונה חודשים, היו גם רגעים פחות טובים, מה זה מעורר לזוגיות במבט לאחור?
רון: "קודם כל ללמוד על עצמנו, לראות, להסתכל, גם כל אחד על עצמו וגם על הזוגיות שלנו, פתאום לראות את זה על המסך. וגם לקבל את הביקורת, גם ביקורת שהיא לא טובה אני חושב שהיא בונה. אני בעיקר ספגתי את הביקורת הלא טובה ולמדתי ממנה ולקח קצת זמן להתאפס אבל התאפסתי וקיבלתי והפנמתי, למדתי ויצאתי מזה יותר מחוזק. כל עוד טל הייתה לידי ותמכה זה היה לי הכי חשוב". 

רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)
רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)

איך זה שתקופה ארוכה היה לכם צורך להסתיר את הזוגיות שלכם, לא יכולתם לצאת עם זה לאור...
טל: "היה בזה משהו רומנטי, הדייטים הבייתים האלה, היה נחמד דווקא זו תקופה מיוחדת מאוד"
רון: "אפילו הדברים הקטנים, הפשוטים, להעלות סטורי ביחד. כי נכון, אנחנו עכשיו ב-15 דקות התהילה וכולם רוצים לדעת מה קורה איתנו, אבל אני מדבר על הדברים הקטנים של זוג פשוט, להעלות רגע סטורי שלנו ביחד". 
טל: "להסתובב ביחד בחוץ, ללכת לים".
רון: "לגמרי, עשינו איזשהי הפסקה ונחזור בכל הכוח". 

אחת הדילמות הקשות שהיו לכם הייתה עניין המגורים, היום אתם גרים בשדרות, איך פיצחתם את הנושא הזה?
רון: "שדרות הייתה תקופה מבחן, אני מדבר מהצד שלי, אני מעריך את טל ומעריץ אותה על מה שהיא עשתה, ואני חושב שמיצינו את תקופת המבחן, אנחנו קרוב לחצי שנה בשדרות והבנו שזה לא המקום שלנו, לא רק של טל, ואנחנו ממש בימים אלה עובדים על להתמרכז. טל ניסתה ואני מעריך אותה, באמת הרגשתי שהיא ניסתה. מנקודת המבט שלי אני רוצה שיהיה לטל טוב". 
טל: "לשנינו, מה זאת אומרת?".
רון: "זה לא שרע לך אבל את תגשימי את עצמך ויהיה לך יותר טוב במרכז". 

יש כבר עיר על המפה שדקרתם?
טל: "עדיין לא". 
רון: "דווקא יש, אבל עדיין לא הוחלט". 

מה בעניין הקליניקה? היה דיבור שתפתחי אותה ברמת השרון...
טל: "זה במשא ומתן, התחלתי כבר לקבל לקוחות וכן אני הולכת לפתוח אותה ברמת השרון". 

טל רואה ורון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
טל רואה ורון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ולנושא אחר, לאורך התוכנית את סיפרת שרון הציע לך לעבוד על ילדים, הרבה לפני שיכלתם לצאת לאור, היה לכם עוד דיבור על זה מאז?
רון: "אני רוצה להסביר את זה כי אני אמרתי. מה שאני אמרתי - ולא בכדי לא הראו את הטסטות שלי - אני שאלתי את טל שאלה מאוד פשוטה שקצת יצאה מפרופורציה וטל קצת פירשה את זה אחרת. שאלתי אותה שאלה מאוד פשוטה, אנחנו שני אנשים מאוד מסורתיים שהדת חשובה שלהם, אנחנו עכשיו במשך שנה מעכשיו לא יכולים להתחתן כדת משה וישראל, 'היית מתחילה כביכול להיכנס להיריון לפני החתונה?' ואז נפתח הדיון - 'אתה רואה מה אתה אומר לי?'. 
טל: "הוא שאל שאלה תאורטית ומזה נהיו מטעמים". 
רון: "בגדול, על ילדים ומשפחה וחתונה, זה ששנינו מוכנים - אנחנו מוכנים באותה המידה. אבל לא באנו לתוכנית כדי לעשות ילדים, באנו כדי למצוא אהבה". 
טל: "אני חושבת שיש גם כברת דרך לעבור כדי להגיע לדבר האמיתי והעצום הזה. אנחנו עוד צריכים לחזק את הזוגיות שלנו, להבין איפה אנחנו גרים ומשם להתקדם". 

מה באמת בעניין חתונה אמיתית, כדת ומשה וישראל?
טל: "בבא העת".
רון: "מאמין שזה גם יגיע, אנחנו לא לחוצים לא לחתונה ולא לילדים, זה שאנחנו רוצים לא אומר שאנחנו לחוצים עכשיו. יש לנו עוד דרך לעבור ואני מאמין שנגיע למקום". 
טל: "ממש ככה, אנחנו מאוד בשלים ומאוד מדויקים ויודעים מה אנחנו רוצים, אני חושבת שאנחנו צריכים לדייק את זה עוד קצת כדי באמת להגיע לדבר הזה". 

טל רואה ורון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירן לוינוביץ)
טל רואה ורון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירן לוינוביץ)