העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" כבר מאחורינו, אבל כוכבי העונה עדיין חיים ונושמים אותה, במיוחד היום (רביעי) במלאות שנה לרגע בו התבשרו כי נמצאה להם התאמה. כזכור, נעם כהן ומשה בן דוד החליטו להמשיך להיות יחד גם אחרי הצילומים, אלא שבפרק האחרון חשפו כי חודשיים לפני סיום השידורים הם נפרדו.

ריאיון עם משה בן דוד ונעם כהן - "חתונה ממבט ראשון" (צילום :שי רגב)

בזמן שהקולגות שיתפו פוסטים מסכמים לריאליטי, כעת מגיע תורה של נעם כהן הפרודה טרייה מבן דוד לסכם את החוויה האישית שעברה: "בתאריך הזה לפני שנה, קיבלתי הודעה שהפכה את השנה הזו למיוחדת במינה. אחרי אודישן ראשון, הודיעו לי "את עוברת לאודישן שני" - שיחה עם העורכת הראשית. משם, הכל התגלגל מהר, מאוד מהר. תוך חודשיים כבר הוזמנתי לקבל את ההודעה שבדיעבד אמרה - נמצאה לך התאמה".

עוד הוסיפה: "אז בהתחלה הייתי אני לבד וזמן קצר אחרי היינו רק שניים. בהמשך פגשנו עוד קבוצה של אנשים מופלאים ומיד נוצרה משפחה נוספת בחיי - משפחת חתונמי. וכן כבר כתבתי בפוסט נפרד על האהבה שנכנסה אלי השנה ועל הלב שהתרחב והתמלא עם המשפחה החדשה. מה לא עברנו? נפגשנו אין ספור פעמים, עברנו עליות ירידות, משברים וחוויות משמחות. היינו בטוב, היינו גם ברע ותמיד אחד בשביל השנייה".

נעם כהן ומשה בן דוד במעמד ההחלטות (צילום: צילום מסך קשת 12)
נעם כהן ומשה בן דוד במעמד ההחלטות (צילום: צילום מסך קשת 12)

לסיכום כתבה כהן: "בנוסף לזה גם זכיתי לקבל מתנה ולראות את עצמי מהצד וזכיתי לגלות את עצמי מבפנים ומבחוץ. והכתר - הוא על ראשי הונח בגאווה תודה על חוויה נפלאה! עם כל הקושי והאתגרים שהיו בתוכה. ועכשיו- אפשר להסתכל אל העתיד ולאחל שהטוב ימשיך להגיע ולהתקדם למסע הבא".