משה פרץ vs אגם בוחבוט

במאי האחרון חגג משה פרץ יום הולדת 40. הרבה מהקולגות והחברים הגיעו לברך ולפרגן, למעט המיוצגת אגם בוחבוט. חדי העין הבינו שההיעדרות היא סימן לרעידת האדמה ולקרע בין השניים. במרכז הסכסוך עומדת ההודעה של בוחבוט על כך שהיא מתכוונת לפרוש כנפיים ולעבור לניהול אחר. המקורבים שתומכים בתוכנית ההפרדה, טענו שהצלחתה של בוחבוט בשנים האחרונות היא הודות להצטרפותה לחברת גאגא מיוזיק לפני שלוש שנים, ושפרץ לא היה מעורב כלל בהחלטות אומנותיות או ניהוליות. מנגד, גורמים בתעשייה טענו שפרץ לא הפסיק לעבוד כדי לקדם את בוחבוט, ושהצלחתה הייתה לפני שעברה לגאגא מיוזיק.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)

דורין אטיאס vs גיא פינס

רגע לפני 2023 דורין אטיאס, מי שעבדה במשך 18 שנה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כמבקרת אופנה ומחלקת דרקונים, הגישה נגד הפקת התוכנית תביעה בסכום של לא פחות מ־470 אלף שקל, בטענה שפוטרה שלא כחוק: ללא שימוע, ללא הודעה מוקדמת ומבלי ששולמו זכויותיה.

בעקבות התביעה, טען פינס בתגובה כי "דורין אטיאס סיימה מיוזמתה את עבודתה בתוכניתנו. תביעתה נטולת בסיס משפטי, יותר מזה יתברר בבית המשפט, תחת הסעיף: כפיות טובה". זמן מה לאחר הגשת תביעתה של אטיאס, החליט פינס להיכנס לזירה עם מגישת פינת האופנה, ולהגיש תביעת נגד שבה חשף את הסכום האמיתי שהרוויחה אצלו מדי תוכנית.

אטיאס מסכמת מאבק בהודעת טקסט לליאורה: "הייתי ממליצה לך להתעסק בדברים אחרים ולא לבוא ולפתוח פה על הפרנסה שלי ושל אחרות. תכבדי כל עבודה באשר היא. ואם הגענו למקום שאנחנו מרוויחות מאות אלפי שקלים מהאינסטגרם כי אנחנו עובדות קשה על כל זה, אז שיבושם לנו, ותתעסקי בפרנסה שלך ואני בשלי. תאמיני לי, החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים. המשך יום מקסים, דורין אטיאס היקרה והלבבית".

דורין אטיאס, גיא פינס (צילום: גיא כושי ויריב פיין,רפי דלויה HOT)
דורין אטיאס, גיא פינס (צילום: גיא כושי ויריב פיין,רפי דלויה HOT)