רונן מימון, כוכב העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" ששודך כזכור לכלה רותם פיינברג, אמנם הביע רצון להמשיך ולבנות את הקשר איתה גם מחוץ לעיני המצלמות, אלא שמבחן המציאות נכשל ולצערו הם נפרדו. בפרק האחרון בו נחשף הסטטוס הזוגי הנוכחי של כל אחד מהמשתתפים, התבשרנו כי פיינברג כבר המשיכה הלאה ומנהלת מערכת יחסים עם גבר בשם דין רפאלי, ואילו מימון נותר רווק - או שלא?

רותם פיינברג ורונן מימון, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
רותם פיינברג ורונן מימון, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)

על אף ששיתף בשיברון הלב שחווה בפרידה, נראה שמימון סוף כל סוף הצליח להמשיך הלאה. בימים אלו מימון שוהה בחופשה מפנקת בשארם אל שיח' שבמצרים, ואפילו העלה כמו בלוגרית מן המניין סרטון בו הוא מציג לעוקביו את החדר בו הוא מתארח. אלא שלמרות שעל פניו נראה כי מדובר בסרטון רגיל לגמרי, אנחנו שמנו לב לכמה פרטים מחשידים. 

רונן מימון רומז על זוגיות חדשה? (צילום :אינסטגרם)

בתיעוד המדובר, אם תסתכלו טוב טוב, תוכלו להבחין בחפצים שזרוקים ברחבי החדר, וללא ספק שייכים לאישה שנופשת איתו בבית מלון. תחילה ראינו זוג נעלי עקב לבנים שוכבים על השטיח ולצידן על הספה מזוודה ורודה. כשמימון יצא אל המרפסת אפשר היה לראות שעל השולחן ישנם שני קוקטיילים, ואם כל זה לא הספיק, על מעקה המרפסת שכבה לה חזיית בגד ים שחורה שחיכתה להתבייש (ככל הנראה אחרי יום כיף בחוף או בבריכה). 

אז מה אתם חושבים - רונן רומז לנו שהוא בזוגיות חדשה או שמא מדובר בקשר מסוג אחר בין שני הנופשים?