העבודה של איתי לוקץ' כבלוגר אוכל, עולה לו בבריאות, ומעודדת את ההתמכרות הקשה שלו לאוכל. כעת חושף לוקץ' שהוא משנה את תכני האינסטגרם שלו מעתה, מתרכז רק במוזיקה וצפוי לעבור שינוי גדול. 

בפוסט שפרסם אתמול (רביעי) שיתף את עוקביו בהתמכרות שלו לאוכל והמחיר הכבד שהוא משלם בתמורה: ״אני נרקומן שעובד בלעשות סמים. בוא נתחיל מההתחלה, שלום, אני לוקץ', ואני מכור. אני מכור לאוכל, מגיל קטן, התמכרות שמאוד קשה לנהל. בניגוד להתמכרות לסמים או לאלכוהול, ההתמכרות לאוכל זו התמכרות שצריך לנהל, להפסיק לשתות או לצרוך אפשר, להפסיק לאכול? פחות", הסביר ותיאר אירוע קשה שעבר לאחרונה שהותיר אותו בכאבים עד היום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Itay Lukach (@mc_lukach)

״לפני כמה חודשים הלכתי ברחוב את אחת ההליכות הקבועות שלי. בהליכה הזאת נפלתי לתוך בור קטן ונפצעתי. לא פשט להיפצע במשקל שלי. שני שברים ברגל, במשקל של 180 קילו, גרמו לי לכאבים רבים ולעליה חדה במשקל. היום, אני בכאבים, הולך עם קביים, לא יכול לעשות הליכה של 200 מטר, שלא נדבר על חמישה קילומטר, ואני רוצה לעשות שינוי איזה שינוי? גדול מאוד״, אמר והכריז בפני עוקביו על השינוי המיוחל: ״אני מפסיק להתעסק באוכל״.

בשלב זה הסביר: ״זה לא אומר שאני מסכים שאנשים יכנסו לי לצלחת או ידברו איתי על המשקל שלי. זה פשוט אומר שבתור בן אדם שמכור לאוכל, אני מקבל את זה שאני לא יכול לרדת במשקל, ולנסות לשלוט בהתמכרות שלי בזמן שאני מתפרנס ממנה. אז אני רוצה לספר לכם, קהל נהדר שלי, שאני אוהב ומעריך אתכם ושמעכשיו אין 'לוקץ' הולך לאכול'. לא יהיו גם התעסקויות באוכל במקומות אחרים״.

יחד עם זאת הבטיח כי במקום האוכל יתרכז עכשיו רק בקריירת הראפ: ״אני הולך להתאבד על קריירת הראפ שלי, שזה גם ככה מה שהכי חשוב לי, ובינתיים אני אמשיך לעשות סקירות של בתי עסק שלא קשורים לאוכל, במטרה שכשייצא האלבום הבא מתישהו ב2024, אני אפסיק גם עם זה",וסיכם את הדברים בתקווה ״אני מקווה שהפעם אני אתמיד, אני בא עם אופטימיות מאוד זהירה, כבר ניסיתי המון פעמים וכשלתי, עדיין נשאר בי תקווה מסוימת והשם שומר עליי אז נקווה לטוב. בתיאבון אני כבר לא אאחל לעצמי, מקווה שנתראה בהופעות שלי״. 

View this post on Instagram

A post shared by Itay Lukach (@mc_lukach)