יוצאת "האח הגדול" בדימוס וכוכבת הרשת רומי גיאור שפעילה מאוד ברשתות החברתיות, ידועה באחד הגאגים המאפיינים אותה ביניהם המשפט: "פחות יפה שלי". גיאור אף שיתפה כי קיבלה לא מעט הצעות לשת"פ מסחרי בתמורה לשימוש בגאג הנודע שלה,  אך היא בחרה לסרב בנימוס כי ההצעה לא הייתה מספיק אטרקטיבית.

@romi.geyor

פחות יפהשלי… 2.0

♬ Spongebob Tomfoolery - Dante9k Remix - David Snell

אלא שבזמן שהיא שומרת בקנאות על הגאג המאפיין אותה גילתה גיאור כי כוכבת רשת צעירה עושה בו שימוש ברשתות במסגרת שתפים מסחריים. גיאור העלתה את כוכבת הרשת שגנבה לה את הגאג וכתבה: "אם את מעתיקה תוכן ולא חושבת לתייג בזמן שאת מפרסמת תוכן ממומן על הגב של הגאג שלי, עושה את זה עלוב גם, פחות יפה שלי. עלה לי".

כמו כן, שיתפה גיאור נסערת: "פחות יפה שלי זה משהו שייחודי לי, וישראל היא מדינה קטנה, ולא ארה"ב שמישהו מעלה סרטון והוא מתגלגל ולא יודעים מה המקור שלו. לא. אנחנו מדברים בעברית, כולם מודעים לתכנים אחרים שרצים ברשת ומזוהים עם אנשים אחרים ברשת, ברמת הדי אן איי. לא הייתי לוקחת דבר כזה, במידה והייתי רוצה לעשות משהו כזה מצחיק שאהבתי".

רומי גיאור טוענת שהגאג שמזוהה איתה נגנב (צילום :אינסטגרם)

עוד סיפרה: "לקחתי את זה עד עכשיו בתור מחמאה. אבל, ויש אבל, אני קיבלתי הצעות מפה עד תיאלנד למסחר את 'פחות יפה שלי', חוזים שבחרתי לא למסחר ולאר לגעת יכול להיות שבעתיד, אבל סירבתי מחוסר התאמה למותג או כי הצ'ק לא היה מספיק גבוה. באה עוד מישהי מהרשת עם כמות עוקבים מסויימת והיא הולכת וממסחרת את הדבר הזה שאני ישבתי ובניתי במשך שנה, אני יכולה להשתגע מזה, איפה היצירתיות, מינימום לתת קרדיט לאדם שבנה את הדבר הזה, איפה היושרה שלך? מה זה? מה זה הדבר הזה? "