הזמרת ואשת העסקים הבריטית, ויקטוריה בקהאם, חושפת לראשונה את פרשת הבגידה של בעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם, שקרתה בשנת 2003. "זו הייתה התקופה האומללה ביותר בחיי", אמרה בקהאם בסרט התיעודי החדש על בעלה - "בקהאם", שיעלה היום (רביעי) בנטפליקס. 

ויקטוריה שנישאה לדייויד בקהאם בשנת 1999, הודתה כי חשה טינה כלפי בעלה לאחר ההאשמות כי בגד בה. עם זאת, היא סיפרה כי החליטה להדחיק את הכאב והטראומה כדי לתמוך בקריירת הכדורגל של בעלה. "לא הרגשתי שבעלי לא שומע אותי, אבל תמיד הייתי מודעת לצורך שלו להתמקד בקריירה שלו", אמרה.

ויקטוריה ודיוויד בקהאם (צילום: אינסטגרם)
ויקטוריה ודיוויד בקהאם (צילום: אינסטגרם)

בשנת 2003 עבר דייויד בקהאם לשחק בקבוצת ריאל מדריד, בעוד ויקטוריה בקהאם נשארה בבריטניה עם שני בניהם, ברוקלין ורומיאו. בזמן שהזוג לא נקב בשמות הנשים בסדרת הדוקו בת ארבעת החלקים, רבקה לוס וסרה מארבק טענו כי ניהלו רומן עם כדורגלן העבר בזמן זה. זמן קצר לאחר שהכותרות החלו לצוץ, החליטה ויקטוריה בקהאם לעבור לספרד כדי להיות לצדו של בעלה.

"זו הייתה התקופה הקשה ביותר בחיינו, כי הרגשנו שהעולם נגדנו", היא נזכרה. "הנה העניין - היינו אחד נגד השנייה, אם אני כנה לחלוטין", היא המשיכה לספר כיצד הסיטואציה "הסיוטית" השפיעה על נישואיהם. "עד שהגענו למדריד זה הרגיש לפעמים שאנחנו נגד כולם, אבל היינו ביחד, היינו מחוברים, היה לנו אחד את השני", הסבירה ויקטוריה בקהאם, בת ה-49. "אבל כשהיינו בספרד, זה לא ממש הרגיש כאילו יש לנו זה את זה. וזה עצוב. אני אפילו לא יכולה להתחיל לספר לכם כמה זה היה קשה וכמה זה השפיע עלי".

"זה היה קרקס מוחלט - וכולם אוהבים את זה כשהקרקס מגיע לעיר, נכון? אלא אם אתה בתוכו", הוסיפה. בתוך סערת ההאשמות, הודה כדורגלן העבר הבריטי כי הוא התקשה להתמודד על המגרש והרגיש "חולה פיזית כל יום". עם זאת, ויקטוריה ודייויד בקהאם הצליחו בסופו של דבר להתגבר על הקשיים. כעבור שנה מהמעבר של מעצבת האופנה לספרד, הם קיבלו את פני בנם השלישי, קרוז, בפברואר 2005. הזוג הנוצץ - שכבר נשוי 24 שנים - הרחיב את משפחתו שוב בשנת 2011 עם הולדת בתם הרפר.