לפני חודש קיבלה הדוגמנית עדן פינס הצעת נישואין מפתיעה מבן זוגה הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, אחרי שלושה חודשי זוגיות בלבד. רגע אחרי הצעת הנישואים היה נראה כי הזוגיות חווה טלטלות, נורמן שינה תמונת פרופיל לתמונה זוגית שלהם יחד, למחרת הסיר והחליף בתמונה שלו לבד, אחר כך שוב החליף לתמונה זוגית ושוב החזיר לשלו לבד.

אלא שכעת עושה פינס צעד ברור ודרמטי ומסירה עוקב לכדורגלן לו התארסה רק לפני חודש. הוא מצידו עדיין השאיר לה עוקב. נראה כי האירוסים הטריים נמצאים בסכנה וזה גרם לעדן פינס לחוות משבר ולהגיע לתובנות על עצמה. אמש חזרה הדוגמנית מאיביזה שם שהתה לטובת עבודה, אך חוותה משבר אישי, ולא יכלה לעצור את הדמעות, בטיסת חזור וגם כשהגיעה לביתה בישראל.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן פינס, מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס, מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


לצד התיעודים שלה בוכה בדרכה חזרה מאיביזה לישראל, כתבה: "בא לי לשתף ברגעים של אמת, היה לי מסע ממש לא קל, ממש ממש לא קל, הייתי חייבת לחזור הביתה. משהו במקום הספציפי הזה איביזה בא לי מקולקל אנרגטית. כל פעם שיש משהו שם, זה לא עובד טוב.  משהו מתקלקל, תקוע, פשוט לא,. משהו שם תמיד קורה, אמרתי לעצמי יאלה עדן הביתה, אין לך מה לחפש פה, תקשיבי לעצמך. לא היה לי מקום בטיסה ברגע האחרון מצאתי את עצמי בדרך לשדה, כמעט פספסתי גם אותה, קונקשנים, עיכובים, פתאום כאבי בטן מוזרים, רק רציתי כבר לחזור הביתה".

עדן פינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד הוסיפה על המשבר שחוותה בדרכה חזרה לישראל: "כבר בטיסה הראשונה הרגשתי תחושת הקלה אבל ידעתי שהולך לעבור עלי יום לא רגיל, ופתאום התחלתי לדמוע , לדמוע אקסטרה. לידי ישב זוג מבוגרים ספרדים, והם נראו מודאגים. אמרתי להם שאני חווה משברון קטן ואני רגילה. הסבתא אמרה לי משפט שלא יוצא לי מהראש "תקשיבי לבטן שלך , זה המוח השני שלך. אם משהו עושה אותך חולה, אל תישארי שם, אל תקטיני ותורידי מערך האינטואיציות שלך ובטוח אל תתרגלי". פתאום קיבלתי כאפה, כמה פעמים אני עושה דברים כדי לרצות, נשארת במקום שלא טוב לי, גם אם זה אומר לבטל את עצמי. כל מי שאוהב אותך באמת לא יתן לך לוותר על עצמך. אבל מי שיש לו אינטרס אתה סך הכך צינור מעבר בשבילו. לא עוד. וזו זריקת העידוד והתעוררות למי שכמוני. קצת שותק, קצת מטאטא, קצת מעלים ובעיקר מרצה".

עדן פינס בריאיון על בן הזוג, הכדורגלן מתיאס נורמן (ריאיון: עידן זקן) (צילום :מערכת TMI)