אחרי שח״כ מירב בן ארי (יש עתיד) סיפרה בעיתון זה כי יש לה בן זוג סודי, יצאה ליאורה למסע מפרך כדי לאתר את המאושר. להלן הפרטים: מדובר באיש העסקים שימי רומנו, הבעלים של בית הקפה “מטרו 112", שעוסק גם בנדל"ן.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מירב בן ארי (צילום: רמי זרנגר)
מירב בן ארי (צילום: רמי זרנגר)

יותר מ־1,500 מוזמנים הגיעו, מי ברכב ומי ברכבות אוויריות, לחתונה של גרציאלה דרהי ורועי רהב בחמישי שעבר באולמי “גבריאל" בנס ציונה. הוא הבן של רני והילה רהב, היא הבת של לינה ושל המיליארדר היהודי, פטריק דרהי, טייקון תקשורת עולמי ובעל השליטה בהוט.

בני הזוג הכירו זה את זה לפני חצי שנה, ועל השידוך הייתה אמונה אדריכלית הצמרת אורלי שרם (והרכילאית ליאורה בישרה על כך לראשונה). החופה הגרנדיוזית נערכה עם תזמורת, חזנים והזמר גד אלבז, כאשר בני הזוג נשבעים אמונים לחיות בטוב וברע, בעושר ובעוני. בין הנצפים באירוע: נשיא סמסונג העולמי, ד"ר וו־סנג האן, השחקניות ליא קניג ומרים זוהר, ליאורה עופר, פרופ׳ אוריאל רייכמן, עו״ד דוד שמרון, דורי ויעל קלגסבלד, רוית ועופר נמרודי, איה ויוסי כהן, יהודית ואבי טיומקין, רבקה ואריה בלדגרין, האח של רבקה פויו זבלודוביץ' המסוכסך איתה שנים ארוכות, נטלי וצביקה ברנבוים, ניקול ראידמן, עידן ובתיה עופר, האלוף במיל' אליעזר שקדי, פיני כהן, אמנון שעשוע וזיו אבירם. מי שנעדר בשל החלמה מניתוח הוא המיליארדר ברוך איבצ'ר, המחשיב את רני רהב כבנו.

רועי רהב (צילום: פרי מנדלבוים)
רועי רהב (צילום: פרי מנדלבוים)

ביום ראשון השבוע העלה נדב פרי, פעם הכתב הפוליטי של ערוץ 10 והיום סמנכ"ל רגולציה וקשרי חוץ בניו־מד אנרג'י, את הפרק ה־120 בפודקאסט הפופולרי שלו. פרי ראיין את מ', שהשתחרר לאחרונה משירות ארוך במוסד - על סוגיות רבות העוסקות בארגון. הפרק היה באוויר 24 שעות - ונגנז. למאזינים המאוכזבים הודיע פרי שהפרק יוקלט מחדש בהמשך, והפעם גם יישלח לצנזורה מראש, כנדרש, לפני העלייה לשידור.

פרי, לא חשבת שפרק נפיץ כזה צריך להעביר קודם לצנזורה?
“זה לא קשור לצנזורה. הבחור ביקש שהפרק יירד והוא ירד. וזה היה כמה שעות. אבל ממילא כבר סיפרתי הכל בעצמי בפרק שעלה בחמישי האחרון. את יכולה להאזין".

הצנזורה הצבאית, מה היה כל כך סודי בפרק הזה?
“על פי התקנות להגנה לשעת חירום לא ניתן לפרסם על אודות פעולות הצנזורה באשר לפרסומים בנושאים שתחת אחריותה. הצנזורה איננה מתייחסת לחומר מקצועי בין שמוגש לביקורתה ובין שלא״.

נדב פרי, מתווה הגז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
נדב פרי, מתווה הגז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)