גיא זו-ארץ ומשפחתו התבשרו דרך מהדורות החדשות שהאחיין עילי נרצח בטבח הארור במסיבת הטבע ברעים. זו-ארץ בישר אמש על מותו של עילי וכתב: "כואב כמו איבר שנכרת מהגוף, המוח לא מעכל".

אחרי שאיבד את אביו: הטרגדיה הנוספת של גיא זו-ארץ
היום החמישי למלחמה: 1,200 נרצחים ונופלים, צה"ל ממשיך בתקיפות

כעת גם יעל בר זוהר, הדודה של עילי, נפרדת וסופדת לו: "עילי שלי, אני לא רוצה להיפרד ממך. אני אוהבת אותך כל-כך. מאז שאתה תינוק. תמיד הגנתי עליך: 'שאף אחד לא ידבר לא יפה על עילי', ואתה הגנת עליי, היינו מחוברים. כל הזמן אמרת לי: 'אני אוהב אותך דודה'. כשהיית קטן רצית כלב, אף אחד לא התייחס אליך - לקחתי את גיא והבאנו לך כלב".

"אני אוהבת אותך אחיין שלי, לנצח. כל החיים אתה הלב של המשפחה. תמיד מחייך. תמיד משמח את כולם. מואר, מצחיק, רגישות אין סוף, נתינה. הדבק של המשפחה ושל בני הדודים. לב זהב. תמיד עוזר ואנרגיה מדהימה. בדיוק היית בתקופה הטובה של חייך. למדת אצל המאסטר והתחלת להיות מנטור של אמבטיות הקרח. אהבת את זה כל-כך. כל מי שהכיר אותך התאהב בך. אתה מושלם", כתבה בר זוהר.

עוד סיפרה, כי "בהתחלה כשעוד לא ענית לנו מ-8:00 בבוקר קיווינו שאולי אתה מסתתר מחיות הפרא האלה. אמרתי לליה שהייתה מסיבה ונגמרה לך הבטריה ושיש הרבה חברים שעדיין לא מוצאים. ליה אמרה: 'עילי בטוח יתגבר על זה. הוא תמיד מתגבר. כמו שנפל מהאופנוע ונפצע. זה עילי'. אז זהו, שהנורא מכל קרה לנו ולא יכולת לזוועת עולם הזאת ודרך תמונה שריסקה לנו את הנשמה לנצח ראינו אותך".

"מה לא נתחבק יותר? רק בסוכות היינו ביחד בערב חג והיו לנו תוכניות משותפות. אנחנו מרוסקים. הילדים מרוסקים. יהלי שבור, לא מפסיק לבכות. אנחנו לא יודעים איך נתגבר על זה. המשפחה כבר לא תהיה אותו דבר בלעדיך. אתה האהוב של כולנו. אתה איתנו לנצח. אתה כל כך צעיר. בן 27. רק התחלת. מלא אהבה לאנשים, לעולם, לחברים, למשפחה. איך לקחו לנו אותך ככה באכזריות? בלתי נתפס. אני כותבת בשביל לנסות לעכל", כתבה בכאב.

"ליה שאלה אותי בלילה 'אמא אולי בכל זאת עילי יחזור?'. אמרתי לה שלצערי אתה כבר לא תחזור אלינו. אז היא אמרה: 'מלחמת עולם שלישית'. החכמה הזאת. כמה אהבה נתת לילדים שלנו, לליה, לאורי וליהלי. הם ואני וגיא כל כך אהבנו אותך. אוהבים. תודה על הכל מתוק שלי אהובי. לפני שליה נרדמה היא אמרה: 'עכשיו סבא ועילי לא יהיו בודדים יותר'. זה רק אנחנו שנשארנו בודדים. בלעדיכם. אוהבת אותך אחיין אהוב שלי תודה על הכל, על מי שהיית בשבילנו - יחיד במינך. אתה בגוף שלי ובנשמה לתמיד".