על רקע הדיווחים על מלחמת חרבות ברזל שנכנסה ליומה העשירי ועל רקע 200 משפחות החטופים, לפחות 1400 נרצחים ו3700 פצועים, יונה לייבזון מדווחת כי גם האיום האנטישמי, הגיע ליהודים תושבי קליפורניה שבארה"ב, הנחשבת למדינה בטוחה ליהודים.

ברחבי העולם מסקרים הפגנות תמיכה מרגשות בעד ישראל ומנגד גם הפגנות פרו פלסטיניות, אלא שיונה לייבזון שיתפה הבוקר תיעוד מאירוע דרמטי במיוחד נגד ישראלים בקליפורניה. היא כתבה: "אירוע חריג בסן חוזה קליפורניה: חבורה של כעשרה ישראלים הגיעה להפגין מול מחאה פרו פלסטינית. באיזשהו שלב חלק מהמפגינים התחילו להתקרב אליהם אז הקבוצה הישראלית החלה להתרחק ונכנסה לתוך דירה בבניין ששם גר אחד הישראלים, קבוצת המפגינים הפרו פלסטינים הלכה בעקבותיהם. הם קראו לעברם 'אנחנו חמאס' ".

עוד היא ציינה: "אחד הישראלים אמר שהוא ראה שיש לאחד מהם סכין. הם נעלו את הדלתות ונשארו בדירה והתקשרו למשטרה שלא הגיעה, ולקב״ט הקונסוליה בסן פרנסיסקו שהנחה אותם להישאר בדירה, עד שלבסוף המפגינים למטה התפזרו. בשיחה איתנו אישר הקב״ט את פרטי האירוע".

לצד הדיווח על האירוע החריג חשפה העיתונאית תמונות מהאירוע והוסיפה: "בתמונות ניתן לראות את ההתקהלות ובציוץ הבא בווידאו שצילמו השכנים אפשר לשמוע את הפחד מההתקרבות לבית."