גיא זוארץ עובר את אחת התקופות הקשות בחייו לאחר שאיבד את אחיינו עילי שנרצח במסיבה ברעים, ולמרות זאת מצליח המנחה והשחקן למצוא נקודות אור גם בימים החשוכים האלו. כבר בסיום השבעה של אחיינו האהוב, נסע זוארץ לשמח תושבים רבים שפונו מנתיב העשרה לבית מלון בתל אביב ואז לקיבוץ שפיים, לשם פונו רבים מתושבי כפר עזה כשהוא שר איתם ומנגן להם בפאנטום המפורסם שעד לפני שבועות בודדים היה אייטם מרכזי בפני עצמו. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Zu-Aretz‎‏ (@‏‎guyzu_aretz‎‏)‎‏

כעת, ממשיך זוארץ במסורת השמחה וביום שישי האחרון נסע לאחד מבסיסי צה"ל לחגוג את קבלת השבת ולסייע בהרמת המורל של החיילים כשהפעם הצטרפה אליו גם אשתו יעל בר זוהר. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, הכוכבת: "היה כל כך חזק ומרגש, אחד הרגעים הכי עוצמתיים בחיים שלי. איזה מזל יש לנו שיש לנו צבא כזה, לוחמים ולוחמות כאלה. אני מעריצה שלכם!".

יעל בר זוהר עם חיילי צה''ל בגבול עזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל בר זוהר עם חיילי צה''ל בגבול עזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אולם, בנוסף למוזיקה והאחווה ששררה במקום, שיתף המנחה רגע אחד סימבולי בו הוא כתב הקדשה לאחיינו ז"ל על אחד הטילים שהיו בבסיס, מנהג שכבר הפך למסורת בקרב רבים שאיבדו את היקרים להם מכל בפעולות הטרור שחוותה המדינה. בסטורי ששיתף כתב: " עילי אהוב שלי, אני לא מוצא מילים. יודע שכלום כבר לא יחזיר אותך אבל אני כועס כשאני חושב על בני הבליעל, העמלק בעצמו שלקחו אותך. ביקשתי שהטיל הזה ירדוף אותם. אמן". 

גיא זוארץ במחווה לאחיינו עילי ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ במחווה לאחיינו עילי ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)