כשהכאב והאבל מכונן בכל היהודים בארץ ובעולם, השחקן הבינלאומי המצליח ג'ון וויט, אביה של אנג'לינה ג'ולי, זוכה פרס אוסקר ושלושה פרסי גלובוס הזהב, תומך נלהב של ישראל, יוצא במסר מחזק ומעצים לישראל שכדאי שתשמעו בימים קשים אלה. כוכב "יומני הערפד" נת'ניאל בוזוליק שעושה לישראל הסברה בינלאומית מצוינת מאז שבת הארורה בשבעה באוקטובר, שיתף את הדברים של השחקן האגדי והודה לו.

בסרטון שצילם ג'ון וויט פנה לאומת ישראל עם הדברים המרגשים הבאים ואמר: "ישראל אני אוהב אתכם. ישראל עמדה ניצבת באדמת ארץ הקודש, האנשים החולים במוח האלה היו מרושעים מאז הלידה, הם אומנו להשמיד, הכוח של אלוהים יחד עם הצבא הישראלי, יסיים את ההרס הזה ואת הכוח של הרשע הזה, ויושמד אחת ולתמיד כדי שהעם היהודי, יוכל לחיות בשלווה ובביטחון. לחיים".

עוד אמר והוסיף: "תנו לי להבטיח לכם שבכוחו הכל יכול של אלוהים, ובכוחו של משה, שכבר עמד בעבר מול כוח הרשע, שזאת שואה. אלו הזוועות שהיו עדים היהודים באושוויץ. ואני בא עכשיו להזהיר את הרשעים, שאלוהים יראה את האמת שוב, הוא ינצח במלחמה הזאת בשביל עמו, כמו שמשה הצליח לחצות את הים האדום. הוא ייפטר מהשרצים האלה אחת ולתמיד. ועבור כולם, אנחנו האנשים צריכים לעמוד ולהילחם בקרב הזה למען אהובינו, שאיבדו את חייהם ואלה החיים. ועלינו לזכור, אלוהים יאיר את הנר לכל ילדי האלוהים, עשרת הדיברות, חוקי החיים, האמת של הצדק".

וויט סיים עם הדברים הבאים: "הזיכרון של שואת החמאס הזאת תרדוף את כולנו, אבל אנחנו נחלים, ונוודה שזה לעולם לא יקרה יותר. בשם משה, אני מכריז צדק לכולם. העולם מתאבל יחד אתכם ישראל, וארה"ב עומדת לצידכם, וכמו שמשה אמר תן לאנשים שלנו ללכת. הרבה אהבה לישראל".

כוכב יומני הערפד נת'ניאל בוזוליק הביע את תמיכתו בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)
כוכב יומני הערפד נת'ניאל בוזוליק הביע את תמיכתו בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)