השחקנית ההוליוודית גל גדות ממשיכה במאבק ההסברה שלה למען החזרת החטופים הישראליים ופונה לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן: "ביידן הנשיא יקר, אנחנו שמחים על שחרורן של שתי החטופות בשישי האחרון יהודית רענן ובתה נטלי, ועל השחרור היום של שתי ישראליות נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, שבעליהן נותרו בשבי. אבל ההקלה שלנו תלויה בדאגה אחר 200 אנשים חפים מפשע, מתוכם 30 ילדים, שנשארו בשבי אצל הטרוריסטים, כשהם מאוימים בעינויים ומוות". על המכתב חתמו שחקנים מפורסמים רבים אחרים ביניהם: מדונה, בן סטילר, כריס רוק, קייטי פרי, בראדלי קופר, קורטני קוקס ואחרים.

מדונה (צילום:  REUTERS/Neil Hall/File Photo)
מדונה (צילום: REUTERS/Neil Hall/File Photo)


עוד נכתב שם: "הם נלקחו על ידי החמאס בטבח בשבעה באוקטובר, כשיותר מ-1400 ישראלים נטבחו, נשים נאנסו, משפחות נשרפו בעודן בחיים, ותינוקות של ראשים נכרתו. תודה על התמיכה האיתנה שלך, מנהיגות ותמיכה בעם היהודי אשר היה מאוים בטרור החמאס מאז הקמת החמאס לפני 35 שנה".

עוד הוסיפו וכתבו על דיכוי הפלסטינים בראשות חמאס: "והפלסטינים אשר גם הם עברו טרור, דוכאו והפכו לקורבנות של החמאס במהלך ה-17 השנים האחרונות שהקבוצה הזאת שלטה בעזה. כולנו רוצים את אותם הדברים, חופש לישראל ולפלסטינים, לחיות זה לצד זה. חופש מאלימות ברוטלית שמופצת על ידי החמאס. והכי דחוף בזמן הזה, חופש לחטופים. אנחנו דורשים מכולם לא לנוח עד שכל החטופים ישוחררו. אסור להשאיר שום חטוף מאחור. אם הוא אמריקאי, בריטי, קנדי, סיני, מקסיקני, דני הודי, ישראלי, איטלקי, פולני ועוד ועוד. אנחנו צריכים להחזיר אותם הביתה".

גל גדות, ירון ורסנו (צילום: רפי דלויה)
גל גדות, ירון ורסנו (צילום: רפי דלויה)